En god, støjsvag og billig køler til en AM~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-01-08 16:41

Hej guruer,

Ja det er jo ligesom i reklamerne "Jamen det er jo hele tre ønsker på en
gang - det går jo virkelig ikke.."

Men jeg prøver alligevel - jeg har fundet ud af at ovennævnte processor er
uden køler selvom den er "In a box"
- Hvad skal man så gå efter, hvis man er sparsommelig, og samtidig godt kan
lide stilhed ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Hans

Dato : 16-01-08 17:26

Andreas M. Hansen wrote:
> [...]
> processor er uden køler selvom den er "In a box"
> - Hvad skal man så gå efter, hvis man er sparsommelig, og samtidig

Til hvilket bundkort?

Hans

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-01-08 22:37

> Til hvilket bundkort?

Hej Hans,

Bundkortet bliver et Asus M2A-VM
Målet er at bygge en maskine som først og fremmest er støjsvag, da den står
i et hjørne af stuen, og den skal ikke bruges til at spille på.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-01-08 20:54

Andreas M. Hansen wrote:

> Ja det er jo ligesom i reklamerne "Jamen det er jo hele tre ønsker på en
> gang - det går jo virkelig ikke.."

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=393930

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=403466

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=313106

Jesper Poulsen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-01-08 22:41

> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=313106

Hej Jesper,

Der var et par bud som bestemt ser ud til at være noget jeg kan bruge - med
mindre der kommer andre forslag, så bliver det nok ovennævnte, da den netop
er billigst hos SHG, som jeg i forvejen har tænkt mig at købe alle de andre
dele hos (kabinet, processor, ram, disk og brænderdrev)

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-01-08 09:35

Andreas M. Hansen wrote:

> Der var et par bud som bestemt ser ud til at være noget jeg kan bruge - med

Hvis det bliver den, så giv mig lige et praj om effektiviteten og
monteringsmulighederne - jeg kunne godt bruge en mere effektiv løsning
inden sommer

Jesper Poulsen

Fra : J

Dato : 17-01-08 10:10

On Wed, 16 Jan 2008 22:41:17 +0100, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

> [...]
>er billigst hos SHG, som jeg i forvejen har tænkt mig at købe alle de andre
>dele hos (kabinet, processor, ram, disk og brænderdrev)

Ja, den er god fordi man meget let kan påsætte et rør (emhætte slange)
hen til kabinet-blæser riflingen på bagsiden af kabinettet.
Kabinetblæseren kan man evt. udelade.
Så skal PSU'en kun trække den øvrige varme ud.

mvh

John