Fra Fullrate til ?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 11-01-08 18:20

Hejsa

Jeg skal til og flytte og kan desværre ikke få mit Fullrate med. Hvad er
der af muligheder? Har kigget lidt på Cybercity men mener der tit var
problemer når man skulle have fat i kundeservice o.lign.

Mvh
Jesper

Fra : Henning

Dato : 11-01-08 19:42

On Fri, 11 Jan 2008 18:19:49 +0100, Jesper Hansen
<spam.not.accepted@gmail.com> wrote:

>Hejsa
>
>Jeg skal til og flytte og kan desværre ikke få mit Fullrate med. Hvad er
>der af muligheder? Har kigget lidt på Cybercity men mener der tit var

Du må lige fortælle hvor du flytter til

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-01-08 09:22

On Fri, 11 Jan 2008 19:41:40 +0100, Henning wrote:

> Du må lige fortælle hvor du flytter til

Jeg flytter 5210 Odense NV, men synes alternativerne til Fullrate er lidt
dyre..

Mvh
Jesper

Fra : Frank Allan Rasmusse~

Dato : 12-01-08 13:03

Hej

Jesper Hansen skrev:
> On Fri, 11 Jan 2008 19:41:40 +0100, Henning wrote:
> Jeg flytter 5210 Odense NV, men synes alternativerne til Fullrate er lidt
> [...]

Hvad med den lokale antenneforening Næsby Antennelaug - NAL Medienet?

http://www.nal-medienet.dk, Telefon 70130339 - tryk 4.

4 Mbit/512 Kbit 199 pr. måned, ingen oprettelse, og mulighed for
IP-telefoni.

Mvh
Frank Allan Rasmussen
Medlem af Næsby Antennelaugs bestyrelse
Formand for Dataudvalget
Udtaler sig her som privat person.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-01-08 16:23

On Sat, 12 Jan 2008 13:02:54 +0100, Frank Allan Rasmussen wrote:

> Hvad med den lokale antenneforening Næsby Antennelaug - NAL Medienet?

Det ser ikke så tosset ud Den vil jeg overveje på når vi flytter.

Mvh
Jesper

Fra : Jesper Hansen

Dato : 15-01-08 02:22

On Sat, 12 Jan 2008 13:02:54 +0100, Frank Allan Rasmussen wrote:

> Hvad med den lokale antenneforening Næsby Antennelaug - NAL Medienet?

Det ser stadig godt ud, men når jeg går ind i menuen Internet -> Spørgsmål
og svar -> og vælger et spørgsmål, så kommer jeg hele tiden til den samme
side. Måske min browser ikke kører ordentligt, men det virker ikke her ??

Mvh
Jesper

Fra : Frank.Allan.Rasmusse~

Dato : 15-01-08 05:59

Hej

On 15 Jan., 02:22, Jesper Hansen <spam.not.accep...@gmail.com> wrote:
> [...]
> side. Måske min browser ikke kører ordentligt, men det virker ikke her ??

Du kan bladre ned af - det står alle svarene.

Men det virker ganske rigtigt ikke som det skal - jeg får en til at
kigge på det.

Men du er også velkommen til at stille dine spørgsmål her eller ringe
til kontoret. Der kan de også svare på om din nye adresse er i vores
dækningsområde. Næsby Antennelaug dækker ikke hele 5210.

Mvh
Frank Allan Rasmussen
Medlem af NAL-Medienets bestyrelse

Fra : Frank.Allan.Rasmusse~

Dato : 14-02-08 15:35

Hej

On 12 Jan., 16:23, Jesper Hansen <spam.not.accep...@gmail.com> wrote:

> Det ser ikke så tosset ud Den vil jeg overveje på når vi flytter..

Vi annoncerede på generalforsamlingen at vi har ændret hastigheden til
8 Mbit/ 512 Kbit. Prisen er den samme.

Og vi er igang med at udskifte de sidste EuroDocSIS 1.1 modems så vi
også kan kigge på upstreamhastigheden.

Fra : Mads

Dato : 12-01-08 00:36

> [...]

>der af muligheder? Har kigget lidt på Cybercity men mener der tit var
>problemer når man skulle have fat i kundeservice o.lign.

Jeg har haft Cybercity i et par år og har haft brug for deres
kundeservice og support en 4 - 5 gange i den tid.
Udover at det hver gang har taget mellem 10 og 20 minutter
at komme igennem, så har jeg ikke haft noget at klage over.
Betjeningen har hver gang været både høflig og kompetent.

mvh Mads

Fra : Martin M. Pedersen

Dato : 12-01-08 19:13

Jesper Hansen wrote:
> [...]
> der af muligheder? Har kigget lidt på Cybercity men mener der tit var
> problemer når man skulle have fat i kundeservice o.lign.

TDC har en rimelig god kundeservice, men koster jo også lidt ekstra.

/Martin