E-Mail
webnoob 5265
Et par spørgsmål til Thunderbird
Fra : Flemming

Dato : 13-01-08 15:45

Hejsa

Jeg er på vej til at skifte til vista og kunne ikke holde den nye Windows
mail ud (den ville ikke imortere mine gamle mails), så nu sidder jeg og
prøver at sætte Thunderbird op.
Men:
Der ser ikke ud til at TB vil importere mine mail konti. *.aif filer, den
siger bare:
En fejl er opstod ved import....... men det er inden jeg overhovedet har
fået lov til at "pege på et bibliotek" ? Kan den kun importere hvis outlook
er installeret ?

Så oprettede jeg en konto manuelt, men nu laver den det så under en mappe,
vil det sige at for hver konto jeg har får jeg så en indbox mappe ? (Det var
ikke lige planen )

Mvh. Flemming

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-01-08 17:31

Flemming skrev:

>Så oprettede jeg en konto manuelt, men nu laver den det så under en mappe,
>vil det sige at for hver konto jeg har får jeg så en indbox mappe ?

Brug Lokale mapper, hvis det er gmail skal du selv ind og ændre det efter
at kontoen er oprettet i thunderbird
Funktioner > Kontoindstillinger > [Gmail-kontoen] > Serverindstillinger >
Avanceret > Global indbakke (lokale mapper konto)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Flemming

Dato : 13-01-08 18:43

Ivan V. Klattrup skrev:

> Brug Lokale mapper, hvis det er gmail skal du selv ind og ændre det
> efter at kontoen er oprettet i thunderbird
> Funktioner > Kontoindstillinger > [Gmail-kontoen] > Serverindstillinger

Smukt.. smukt...

et tillægs spørgsmål, hvordan får man news til at sortere efter tråde?
jeg kan se denne tråd jeg svare i nu, ikke er i tråd her hos mig,
hvorfor mon?

--
Mvh. Flemming

Fra : Flemming

Dato : 13-01-08 18:45

Flemming skrev:

> Smukt.. smukt...
>
> et tillægs spørgsmål, hvordan får man news til at sortere efter tråde?
> jeg kan se denne tråd jeg svare i nu, ikke er i tråd her hos mig,
> hvorfor mon?

ahhh, der var sørme lige en lille knap man kunne trykke på... nu
begynder det at hjælpe det det....

--
Mvh. Flemming

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-01-08 13:06

Flemming wrote:

> et tillægs spørgsmål, hvordan får man news til at sortere efter tråde?

Det er "spalten" helt ude til venstre. 2 klik på "flaget" giver nyeste
tråd øverst.

Jesper Poulsen