Quotefix til windows mail?
Fra : Per Kaaber

Dato : 13-01-08 14:06

Hej

Findes der noget quotefix til windows mail?

--
Venlig hilsen

Per

Fra : Per Kaaber

Dato : 13-01-08 14:12

"Per Kaaber" <per.k.joergensen-@mailprik.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Findes der noget quotefix til windows mail?
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Per

Fandt ud af, at oe-quotefix også virker på wm

--
Venlig hilsen

Per

Fra : Lars Raaby

Dato : 13-01-08 18:55

Per Kaaber skrev:
> "Per Kaaber" <per.k.joergensen-@mailprik.dk> skrev i meddelelsen
>

> Fandt ud af, at oe-quotefix også virker på wm

Jeg troede den var afgået ved døden for lang tid siden. :)

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Per Kaaber

Dato : 13-01-08 19:05

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg troede den var afgået ved døden for lang tid siden. :)
>

> --
> Venlig Hilsen
> Lars Raaby

Det er også kun noget der virker.
Findes der nogle andre og bedre alternativer til Windows mail, eller skal
der er anden newsreader til?

--
Venlig hilsen

Per

Fra : Lars Raaby

Dato : 13-01-08 20:51

Per Kaaber skrev:
> "Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen
>

> Det er også kun noget der virker.
> Findes der nogle andre og bedre alternativer til Windows mail, eller
> skal der er anden newsreader til?

Ja Thunderbird :)
http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Per Kaaber

Dato : 26-01-08 19:24

Efter mange tanker skrev Lars Raaby:

> Ja Thunderbird :)
> http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Hmm.. har nu prøvet Thunderbird, men fandt det ikke bedre end WM.
Men der i mod, er jeg faldet over MesNews, som jeg synes indfrier hvad
jeg synes der skal være i en newsreader.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-01-08 19:29

Per Kaaber wrote:

> Findes der nogle andre og bedre alternativer til Windows mail, eller skal

Alle alternativer er bedre end Windows Mail. WM er noget juks, hvilket
man ikke er i tvivl om når man læser diverse indlæg her på usenet. Der
er ikke sket en snus siden OE.

Personligt anvender jeg Thunderbird og jeg er yderst tilfreds med
programmet. Det kan desuden skræddersyes med alverdens add-ons, bla. har
jeg fjernet alle de menu-punkter jeg slet ikke anvender - så er de ikke
i vejen

Jesper Poulsen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-01-08 00:43

Jesper Poulsen formulerede spørgsmålet:
> Personligt anvender jeg Thunderbird

Kan man lave en meddelsesregel a la: "Hvor linien til indeholder "en
mailadresse" - hent den ikke fra serveren"?

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-01-08 01:01

Hans Paulin (6310) tastede følgende:
> Kan man lave en meddelsesregel a la: "Hvor linien til indeholder "en
> mailadresse" - hent den ikke fra serveren"?

Nå - har omgået problemet ved at splitte 2 modtagere op på hver sin
mailbox.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-01-08 22:38

Per Kaaber sendte dette med sin computer:
> "Per Kaaber" <per.k.joergensen-@mailprik.dk> skrev i meddelelsen

> Fandt ud af, at oe-quotefix også virker på wm

Hvordan fik du den til dét?

Fra : Per Kaaber

Dato : 14-01-08 16:22

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> Per Kaaber sendte dette med sin computer:

> [...]

Hentede og installerede den fra
http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/.

Jeg kan dog ikke få lov til at ændre "quote header"

--
Venlig hilsen

Per

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 15-01-08 10:10

Per Kaaber kom med denne ide:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Hentede og installerede den fra
> http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/.

Nå - prøvede jeg osse (havde den dog i forvejen til OE, så jeg kunne
ikke installere igen)

Øvs :-@