E-Mail
webnoob 5265
outlook 2007 --> sortere mapper
Fra : rasmus carlsen

Dato : 09-01-08 11:21

Hejsa,

Jeg har et antal mapper i min Outlook (office 2007). De ligger i samme
hieraki som Indbakken, men Outlook vil sortere alle mine mapper alfabetisk,
hvilket jeg ikke er interesseret i. Kan man på nogen måde selv bestemme det?

ras

Fra : -= JF =-

Dato : 09-01-08 19:46

rasmus carlsen skrev:

> hvilket jeg ikke er interesseret i. Kan man på nogen måde selv bestemme det?

Jeg har ikke kunnet finde en metode, men en måde at gøre det er at sætte
et tal før hvert mappenavn.

1-privar
2-arbejde
3-forening

Ulempen ved denne metode er naturligvis at hvis du vil indsætte en mappe
oppe i toppen, skal du renummerere alle underliggende mapper.
--
Mvh. John

Fra : rasmus carlsen

Dato : 11-01-08 14:08

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ulempen ved denne metode er naturligvis at hvis du vil indsætte en mappe
> oppe i toppen, skal du renummerere alle underliggende mapper.

- ah ja, men man kunne jo kalde dem nogle flere cifre og så putte "ind i
mellem". Fjollet at man ikke kan det ...

ras