Signatur og Thunderbird
Fra : Ib Jakobsen

Dato : 07-01-08 23:28

Jeg er nogen gange stødt på problemr når nogen svarer på mine indlæg i
Thunderbird. Det er først kommet inden for det seneste år. Deres svar
havner under min signatur. Efter sigende skulle det være et lokalt
problem. Altså andre har ikke problemet med samme indlæg. Er det noget
man skal leve med?.

Jeg fik lige startet lidt forkert i Browsergruppen. Derfor kender nogen
sikkert spørgsmålet allerede.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 08-01-08 11:50

Ib Jakobsen wrote:

> Jeg er nogen gange stødt på problemr når nogen svarer på mine indlæg i
> Thunderbird. Det er først kommet inden for det seneste år. Deres svar
> havner under min signatur. Efter sigende skulle det være et lokalt

Du får den på engelsk (jeg har kun engelsk TB):

Tools -> Account Settings -> Composition & Addressing -> Automatically
quote... -> start my reply _below_ the quote.

Jesper Poulsen

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 08-01-08 20:54

Jesper Poulsen skrev:

> Du får den på engelsk (jeg har kun engelsk TB):
>
> Tools -> Account Settings -> Composition & Addressing -> Automatically
> quote... -> start my reply _below_ the quote.

Der er jeg med på. Sådan er den indstillet. Så JEG svarer under de
andres tekst. Der er de andres svar der ligger under min signaturlinie.
Men jeg kan se fra andet svar at jeg ikke skal bekymre mig om det.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Claus Frørup

Dato : 08-01-08 13:27

Isang tao pinangalanan, Ib Jakobsen nagsulat:

> [...]
>havner under min signatur. Efter sigende skulle det være et lokalt
>problem. Altså andre har ikke problemet med samme indlæg. Er det noget

Det er ikke noget du bør spilde tid på.
Det er opsætningen af svarerens newsreader der er forkert.
Din signaturadskiller fejler intet.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 08-01-08 20:55

Claus Frørup skrev:

> Det er ikke noget du bør spilde tid på.
> Det er opsætningen af svarerens newsreader der er forkert.

Det var også min konklusion. Der var bare nogen der nævnte fejlen lå hos
mig.

> Din signaturadskiller fejler intet.

Så læner jeg mig hånende tilbage.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-01-08 21:53

Ib Jakobsen skrev:
> Claus Frørup skrev:
>

> Det var også min konklusion. Der var bare nogen der nævnte fejlen lå hos
> mig.

Og de bruger sikkert en gammel version af OE

> Så læner jeg mig hånende tilbage.

Ja gør du bare det.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 09-01-08 00:10

Lars Raaby <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev :

>Og de bruger sikkert en gammel version af OE

OE klipper ikke signaturen væk, uanset version, så det har ingen
betydning.

Det er være, at der stadig insisteres på at bruge Quoted
Printable.
--
Kerim

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 09-01-08 20:58

Kerim Ellentoft skrev:

> OE klipper ikke signaturen væk, uanset version, så det har ingen
> betydning.
>
> Det er være, at der stadig insisteres på at bruge Quoted
> Printable.

Underligt, for der har jeg fjernet et flueben.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 09-01-08 22:00

Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk> skrev :

>Underligt, for der har jeg fjernet et flueben.

Ja, nu.

Men ikke i news:4783d51c$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk og
tidl. indlæg.
--
Kerim

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 10-01-08 00:10

Kerim Ellentoft skrev:

> Ja, nu.
>
> Men ikke i news:4783d51c$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk og
> tidl. indlæg.

Jeg lukkede ellers Thunderbird ned efter ændring og genstartede. Det var
åbenbart ikke nok.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 09-01-08 09:52

Ib Jakobsen wrote:

> Det var også min konklusion. Der var bare nogen der nævnte fejlen lå hos
> mig.

Prøv at slå quoted-printable fra. Det kan Microsoft af uransagelige
årsager ikke håndtere.

Jesper Poulsen

Fra : Claus Frørup

Dato : 09-01-08 16:16

Isang tao pinangalanan, Ib Jakobsen nagsulat:

>Claus Frørup skrev:
klip

>Så læner jeg mig hånende tilbage.

Schyyy... ikke så højt.... Outhouse Exploderbrugere er ømskindede

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.