Problemer med afspilning af DVD
Fra : Peter Jensen

Dato : 12-01-08 19:14

Når jeg sætter en udenlandsk musik DVD i drevet kan den ikke afspilles.
Hverken med Windows medieplayer eller med WinDVD.

"Windows Medie Player kan ikke afspille denne DVD fordi der er et problem
med den digitale kopibeskyttelse mellem dvd drevet, dekoderen og
skærmkortet. Prøv at installere en opdateret driver til skærmkortet."

Hvis jeg sætter en Matador DVD i drevet er der ikke problemer og jeg kan
ikke finde nogen nyere driver til skærmkortet end den jeg har. På min IBM
T42 har jeg ikke denne slags problemer og ingen af de DVD'er jeg afspiller
er kopier.

Jeg bruger Windows XP pro SP2 på en Fujitsu Siemens Esprimo P5905.

Har nogen et tip?

Peter Jensen

Fra : Vidal

Dato : 12-01-08 21:28

Peter Jensen skrev:
> [...]
> er kopier.
>
> Jeg bruger Windows XP pro SP2 på en Fujitsu Siemens Esprimo P5905.

AnyDVD.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-01-08 00:03

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> AnyDVD.
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Tak for svaret. Har du et bud på hvorfor jeg ikke har problemer med DVD
afspilning på min T42 som har den samme softwarekonfiguration - noget med
codecs?

Peter Jensen

Fra : Vidal

Dato : 13-01-08 20:43

Peter Jensen skrev:

> Tak for svaret. Har du et bud på hvorfor jeg ikke har problemer med DVD
> afspilning på min T42 som har den samme softwarekonfiguration - noget med
> codecs?

Nej, jeg synes blot dit problem ligner noget med
regioner.

Prøv at se her, måske det kan det hjælpe dig:

http://www.pcworld.dk/download/56/1150

og

http://www.dvdidle.com/dvd-region-free.htm
--