billig "bærbar" printer
Fra : j.valentin

Dato : 09-01-08 08:37

Min datter kommer og fortæller mig at de på efterskolen hver skal have en
printer med til terminsprøverne.

Nogen gode forslag til en ikke alt for dyr "bærbar" printer?

Fra : penta@panto.com

Dato : 09-01-08 08:55

"j.valentin" <v@v.dk> skrev i en meddelelse
> Min datter kommer og fortæller mig at de på efterskolen hver skal have en
> printer med til terminsprøverne.
>
> Nogen gode forslag til en ikke alt for dyr "bærbar" printer?

Det er jo det glade vanvid at hver elev skal have printer med !
Skaf en gammel 300 kg tung netværksprinter der larmer som en mejetærsker.
Tag den med på en trailer.
Så ka´de lære det!!

Nej spøg til side:
Hvad med at købe en lille laserprinter fra samsung. feks
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=387381

Den vejer 5,5 kg. Det er til at håndtere.

/tomov

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 09-01-08 09:49

penta@panto.com wrote:

> Hvad med at købe en lille laserprinter fra samsung. feks
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=387381

Den ville jeg også foreslå. Det vigtiske er at man undgår
Windows-printere - de begrænser mere end giver.

Blandt mange fordele ved laserprintere vil jeg lige nævne at toneren
ikke tørrer ud (den er tør i forvejen) og den kræver derfor ikke
jævnligt brug og rensning for at være i topform...

Jesper Poulsen

Fra : John

Dato : 09-01-08 11:34

j.valentin skrev:
> Min datter kommer og fortæller mig at de på efterskolen hver skal have en
> printer med til terminsprøverne.
>
> Nogen gode forslag til en ikke alt for dyr "bærbar" printer?

Brother HL-2030
http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=121937

God og billig i drift.

Mvh

John

--
http://lojmann.dk/2007/07/10/vil-du-snydes-sa-prøv-elgiganten/
http://www.gamereactor.dk/blog/Nicolas+Elm%F8e/32028/

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 09-01-08 14:39

John wrote:

> Brother HL-2030
> http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=121937

Windows-printeren (eller GDI-printere som de også kaldes) giver kun
problemer når vil indrette sig mere praktisk og anvende den sammen med
andet udstyr.
Desuden er den langsommere i brug.

Jesper Poulsen

Fra : John

Dato : 09-01-08 14:58

Jesper Poulsen skrev:

> Windows-printeren (eller GDI-printere som de også kaldes) giver kun
> problemer når vil indrette sig mere praktisk og anvende den sammen med
> andet udstyr.

Har ingen problemer oplevet i den retning.
Desuden er der drivere til Linux også, så heller ikke her er man bundet.

> Desuden er den langsommere i brug.

Jeg oplever den nu som alt andet end langsom.
Desuden har den den klare fordel, at papiret opbevares inde i printeren.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-01-08 13:06

John wrote:

> Desuden er der drivere til Linux også, så heller ikke her er man bundet.

Windows GDI og Linux???

Der har været en tråd for ganske nyligt om en gut der ikke kunne få sin
printer til at virke efter at der var sat en printserver på den. Det
viste sig at der var tale om en GDI-printer.

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-01-08 17:50

John wrote:

> Desuden er der drivere til Linux også, så heller ikke her er man bundet.

Ja, det er årets joke. En 1200dpi printer, der ikke kan skrive ud i
1200dpi - det er resultatet i Linux.

De samme begrænsninger forefindes ikke med Samsung ML 2010. Den er også
25% hurtigere end Brother-printeren.

Jesper Poulsen

Fra : John

Dato : 11-01-08 23:37

Jesper Poulsen skrev:

> Ja, det er årets joke. En 1200dpi printer, der ikke kan skrive ud i
> 1200dpi - det er resultatet i Linux.
>
> De samme begrænsninger forefindes ikke med Samsung ML 2010. Den er også
> 25% hurtigere end Brother-printeren.

Total irrelevant til det den skal bruges til.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-01-08 03:42

John wrote:

> Total irrelevant til det den skal bruges til.

Nu forventer jeg så ikke at den er afskrevet efter eksamen.

Jesper Poulsen

Fra : John

Dato : 12-01-08 15:08

Jesper Poulsen skrev:

> Nu forventer jeg så ikke at den er afskrevet efter eksamen.

Næh, hvor læser du henne at jeg gør det.
Jeg bruger da stadig min efter eksamen.
Skulle jeg købe en køb-og-smid-væk-printer, ville jeg da gå efter den
absolut billigste blækprinter jeg kunne finde.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 09-01-08 16:31

Jesper Poulsen wrote:
> Desuden er den langsommere i brug.

Langsommere end hvad? Jeg synes nu min er ganske kvik til at printe. Nu har
jeg heller ikke det helt vildt store behov, men til udprintning til en
eksamen, vil den da være aldeles hurtig nok.

Søren

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-01-08 13:03

Søren Nielsen wrote:

> Langsommere end hvad? Jeg synes nu min er ganske kvik til at printe. Nu har

Langsommere end den samme printer med PCL.

Jesper Poulsen

Fra : John

Dato : 10-01-08 15:12

Jesper Poulsen skrev:

> Langsommere end den samme printer med PCL.

Til spørgerens forbrug er det vist ret irrelevant.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-01-08 17:13

John wrote:

> Til spørgerens forbrug er det vist ret irrelevant.

Se, det ved du jo ikke en hujende fis om. Men hvorfor anbefale en dyrere
løsning, der samtidig er begrænsende?

Jesper Poulsen

Fra : John

Dato : 11-01-08 23:35

Jesper Poulsen skrev:

> Se, det ved du jo ikke en hujende fis om.

Næh og du ved lige så lidt om det, Gnavpot.

Men hvorfor anbefale en dyrere
> løsning, der samtidig er begrænsende?

På hvilket måde er den dyrere?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-01-08 03:47

John wrote:

> Næh og du ved lige så lidt om det, Gnavpot.

Se, du finder noget der kan bruges til eksamen og derefter er til at
smide ud.

Jeg finder en løsning der kan give mange års glæde, idet den ikke
begrænser sig ved at være en GDI-printer.

> På hvilket måde er den dyrere?

Har du kigget på EDB-priser?
Brother'en er dyrere end Samsung'en.

Den eneste fordel der normalt er ved GDI-printere er at man får en
billig løsning - det er så samtidig ulempen, fordi den derefter ikke
lader sig udbygge med feks en printserver.

Jesper Poulsen

Fra : John

Dato : 12-01-08 15:06

Jesper Poulsen skrev:

> Se, du finder noget der kan bruges til eksamen og derefter er til at
> smide ud.

Nu er du sgu for langt ude.
Jeg har da brugt min til eksamen og smed den ikke efterfølgende ud.
Hvis Brotheren bare er til at smide ud, hvorfor mon den så er så populær?
Begge printere er helt sikkert gode printere - med hver deres fordele og
ulemper. Præcis som begge printere opfylder langt de fleste privates behov.

> Jeg finder en løsning der kan give mange års glæde, idet den ikke
> begrænser sig ved at være en GDI-printer.

Hvilket ikke er et problem der ikke kan løses og desuden næppe aktuelt
for ret mange private.

> Har du kigget på EDB-priser?
> Brother'en er dyrere end Samsung'en.

Ja. Har du tjekket tonerpriserne. De er dyrere hos Samsung, så ved
første tonerskift er Brotheren billigere.

> Den eneste fordel der normalt er ved GDI-printere er at man får en
> billig løsning - det er så samtidig ulempen, fordi den derefter ikke
> lader sig udbygge med feks en printserver.

Det er nu ikke noget problem med denne Brother:
http://www.itbutikken.gl/i/298149/4.htm

God weekend.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-01-08 15:51

John wrote:

> Hvis Brotheren bare er til at smide ud, hvorfor mon den så er så populær?

Den er billig.

> Begge printere er helt sikkert gode printere - med hver deres fordele og

GDI-printere har kun én fordel (som også er deres ulempe) - det er
belyst tidligere.

> Hvilket ikke er et problem der ikke kan løses og desuden næppe aktuelt
> for ret mange private.

Printservere vinder ind i de små hjem i takt med at der kommer flere og
flere bærbare computere - GDI-printer kan _ikke_ komme til at virke med
en printserver.

> Ja. Har du tjekket tonerpriserne. De er dyrere hos Samsung, så ved
> første tonerskift er Brotheren billigere.

Hvor lang tid holder tonerne så?

Der er 3 øre til forskel pr. udskrevet side. Til gengæld får man en
printer der ikke begrænses af Windows' luner.

> Det er nu ikke noget problem med denne Brother:
> http://www.itbutikken.gl/i/298149/4.htm

Ja, det er go'... En wireless printserver der kun understøtter WEP. Alle
og enhver kan uden de store problemer cracke "sikkerheden" og skrive ud
på den printer.

Og kbalede computere kan ikke skrive ud.

Halve løsninger er der nok af og Brother HL 2030 indtager førstepladsen.
Den er wærre end Netgears printservere der kræver specielt
Windows-software for at virke.

Og så til 1400,- - 1400,- for en printserver...

Samsung-printeren kan gøres netværksklar for 320,-

Jesper Poulsen

Fra : John

Dato : 13-01-08 16:06

Jesper Poulsen skrev:
> John wrote:

> Den er billig.

Ifølge dit udsagn er Samsungen billigere. Så det er næppe kun prisen der
er altafgørende.

> GDI-printere har kun én fordel (som også er deres ulempe) - det er
> belyst tidligere.

Jeg kan nu finde flere fordele ved Brotheren:

Billige toneromkostninger.
Papiret opbevares inde i printeren.

- desuden opfylder den helt sikkert langt de flestes behov.

> Printservere vinder ind i de små hjem i takt med at der kommer flere og
> flere bærbare computere - GDI-printer kan _ikke_ komme til at virke med
> en printserver.

Skulle jeg have en printer på et netværk, ville jeg da til hver en tid
købe en med indbygget netværksstik.

> Hvor lang tid holder tonerne så?

Lang tid. Jeg har printet næsten fire pakker papir ud på den (knap 2.000
sider) og der er ikke tegn på at tonerne er ved at slippe op endnu.

> Der er 3 øre til forskel pr. udskrevet side. Til gengæld får man en
> printer der ikke begrænses af Windows' luner.

Det gør du heller ikke med Brotheren.

> Ja, det er go'... En wireless printserver der kun understøtter WEP. Alle
> og enhver kan uden de store problemer cracke "sikkerheden" og skrive ud
> på den printer.

Ja, det er der sikkert også vildt mange der gider bruge tid på.

> Og så til 1400,- - 1400,- for en printserver...

Nu var det også mere en kommentar til dit usande postulat:
"fordi den derefter ikke lader sig udbygge med feks en printserver."

> Samsung-printeren kan gøres netværksklar for 320,-
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=77284

Så ville jeg foretrække en printer med indbygget netværksstik i stedet for.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-01-08 12:54

John wrote:

> Ifølge dit udsagn er Samsungen billigere. Så det er næppe kun prisen der
> er altafgørende.

Nu har jeg ikke set billigere ikke-GDI-printere end den Samsung. Og der
er stadig en del printerfabrikanter på markedet. Men hvis man tager to
"ens" printere fra samme fabrikant, så vil GDI-moddeln altid være den
billigste af de to.

> Billige toneromkostninger.

Ja, 3 øre pr. side. Til gengæld er tromlen integreret i tonerpatronen på
Samsung-printeren.

> - desuden opfylder den helt sikkert langt de flestes behov.

Jeg kan stadig ikke se hvorfor man skal betale mere for noget der kan
mindre.

Samsung-printeren er billigere og samtidig mere fleksibel.

> Skulle jeg have en printer på et netværk, ville jeg da til hver en tid
> købe en med indbygget netværksstik.

Ja, det er muligt. Men hvad med dem der køber en printer og så senere
finder ud af at den skal på et netværk?

Skal de så smide deres printer ud og købe en anden?
Skal de købe en printserver (der udgør et sikkerhedshul) til 1400,-?
Skal de købe et printserver til 350,- der virker med _alle_
operativsystemer?

> Lang tid. Jeg har printet næsten fire pakker papir ud på den (knap 2.000
> sider) og der er ikke tegn på at tonerne er ved at slippe op endnu.

Ahh, du er selv indehaver af én og mener derfor at alle andre også skal
have en. Jeg har ikke noget konsumelektronik i mit hjem der bærer navnet
Samsung og alligevel anbefaler jeg andre at købe Samsung.

> Det gør du heller ikke med Brotheren.

Jo. I Linux kan man ikke skrive ud i Brotherens maks-opløsning.

> Ja, det er der sikkert også vildt mange der gider bruge tid på.

Sidder du og anbefaler folk er se stort på sikkerheden?
- Du bør vist undlade at skrive mere her.

> Nu var det også mere en kommentar til dit usande postulat:

Jeg kigger på rigtige printservere der ikke udgør en sikkerhedsrisiko.
Og det lader siag stadig ikke gøre med omtalte Brother.

> Så ville jeg foretrække en printer med indbygget netværksstik i stedet for.

Som nævnt tidligere, så kan Samsung-printeren udbygges hvis behovet
skulle opstå - også uden at skabe store sikkerhedshuller i hjemmenetværket.

Personligt har jeg en Xerox Phaser 6120, men det er en printer i en helt
anden klasse.
Man kan købe billigt og man kan købe _for_ billigt. Brother HL 2030 er
_for_ billig.

Jesper Poulsen

Fra : John

Dato : 14-01-08 15:14

Jesper Poulsen skrev:

> Ahh, du er selv indehaver af én og mener derfor at alle andre også skal
> have en. Jeg har ikke noget konsumelektronik i mit hjem der bærer navnet
> Samsung og alligevel anbefaler jeg andre at købe Samsung.

Det var dog et åndsvagt argument.
Jeg er indehaver af den pågældende printer og har gode erfaringer med
den. Du ejer ikke Samsung printeren og aner ikke hvordan den fungerer
til daglig, om den er driftsikker osv. og alligevel anbefaler du den.

> Jo. I Linux kan man ikke skrive ud i Brotherens maks-opløsning.

Til spørgerens behov er 600 dpi ganske fint.

> Sidder du og anbefaler folk er se stort på sikkerheden?
> - Du bør vist undlade at skrive mere her.

Det skal du heldigvis ikke bestemme.
Og nej, jeg anbefaler ikke folk at se stort på sikkerheden.

> Jeg kigger på rigtige printservere der ikke udgør en sikkerhedsrisiko.
> Og det lader siag stadig ikke gøre med omtalte Brother.

Ah, nu snakker du udenom.

> Personligt har jeg en Xerox Phaser 6120, men det er en printer i en helt
> anden klasse.
> Man kan købe billigt og man kan købe _for_ billigt. Brother HL 2030 er
> _for_ billig.

Ikke enig. Det afhænger helt af ens ønsker og krav til den printer man
køber. Brotheren har levet op til mine ønsker og krav.

Du er i øvrigt slet ikke i stand til at vurdere mine ønsker og behov.
Men det kendetegner desværre ofte dine indlæg at du slet ikke forholder
dig til spørgerens behov.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-01-08 18:56

John wrote:

> Det var dog et åndsvagt argument.

Alle dine argumenter er helt hen i hegnet.

> den. Du ejer ikke Samsung printeren og aner ikke hvordan den fungerer
> til daglig, om den er driftsikker osv. og alligevel anbefaler du den.

Den kan ting som din Brother ikke kan. Men jeg tør godt anbefale den
Samsung også selvom jeg anvender Xerox.

> Til spørgerens behov er 600 dpi ganske fint.

Du kender ikke spørgerens behov. Så stop dog det latterlige sludder!

> Det skal du heldigvis ikke bestemme.
> Og nej, jeg anbefaler ikke folk at se stort på sikkerheden.

Hvorfor skriver du så det vås du gør?

> Ah, nu snakker du udenom.

Nej. Jeg ser bare lidt reelt på sagerne. Du anbefaler en dyr og
begrænsende løsning og føler dig dybt forurettet når andre anbefaler
noget billigere og langt mere fleksibelt.

> Ikke enig. Det afhænger helt af ens ønsker og krav til den printer man

De bedste anbefalinger man kan give videre er anbefalinger der ikke
senere begrænser.

Dit råd kommer til at stå i meget, meget dårligt lys den dag der skal
udvides i hjemmet - det rammer desværre også alle os andre.

> køber. Brotheren har levet op til mine ønsker og krav.

Ja, dine ønsker og krav - dine ønsker og krav gælder (heldigvis) ikke
for alle.

> Du er i øvrigt slet ikke i stand til at vurdere mine ønsker og behov.

Nej, det gør du skam heller ikke. Jeg er faktisk fløjtende ligeglad med
hvad du bruger. Det eneste jeg ønsker er at der ikke bliver videregivet
anbefalinger af halve løsninger. Det kan den almindelige bruger ikke
gennemskue og jeg mener bestemt at alle sider bør belyses grundigt,
således at man ved hvad man køber.

> Men det kendetegner desværre ofte dine indlæg at du slet ikke forholder
> dig til spørgerens behov.

Vi kender nøjagtigt det samme til OP's nuværende behov, men da vi ikke
ved om de behov ændrer sig i printerens levetid må det være på sin plads
at anbefale den mest fleksible løsning. Når den samtidig er markant
billigere må det være ganske indlysende.

Du er kendt for at anbefale begrænsede løsninger der virker fint for
dig, uden at tage hensyn til fremtiden.

Hvis man skal blive rigtigt glad for et indkøb, så skal det være noget
der kan følge med når behovet ændrer sig.

EOD fra min side.

Jesper Poulsen

Fra : John

Dato : 14-01-08 23:19

Jesper Poulsen skrev:

> Alle dine argumenter er helt hen i hegnet.

Ligesom dine.

> Du kender ikke spørgerens behov. Så stop dog det latterlige sludder!

Lige så meget eller lidt som du gør, så drop selv dit latterlige sludder.

> Hvorfor skriver du så det vås du gør?

Jeg skriver ikke noget vås.

> Nej. Jeg ser bare lidt reelt på sagerne. Du anbefaler en dyr og
> begrænsende løsning og føler dig dybt forurettet når andre anbefaler
> noget billigere og langt mere fleksibelt.

Problemet med dig er, at du kun kan acceptere dine løsninger som det
eneste rigtige.

> [...]
> udvides i hjemmet - det rammer desværre også alle os andre.

> Ja, dine ønsker og krav - dine ønsker og krav gælder (heldigvis) ikke

Det samme gælder dig.

> [...]
> anbefalinger af halve løsninger. Det kan den almindelige bruger ikke
> gennemskue og jeg mener bestemt at alle sider bør belyses grundigt,

Jeg mener ikke absolut heller ikke jeg videregiver anbefalinger af halve
løsninger. Men problemet er som altid med dig, at du kun kan acceptere
dine forslag som værende de eneste rigtige.

> [...]
>
> Hvis man skal blive rigtigt glad for et indkøb, så skal det være noget
> der kan følge med når behovet ændrer sig.

Hvilket Brotheren så fint kan leve op til.

Fra : Andreas Corneliussen

Dato : 17-01-08 15:58

Kunne vi ikke tage at få en lidt mere stille og rolig og ikke mindst
faglig diskussion her i gruppen. Det hjælper ikke spørgeren at der er to
fra nyhedsgruppen der farer i flint over at de mener hvert sit, og
bruger skælsord for at få disse meninger frem i lyset. Hvis disse
personer i stedet brugte lidt tid på at skrive nogle pæne mails til
gruppen, hvor de giver udtryk for hvilke fordele og ulemper der er ved
den enkelte enhed, og hvorfor de mener at den enkelte spørger skal vælge
den, så er det jo netop op til spørgeren at vurdere hvilken enhed der er
mest optimal for ham. Jeg anser denne gruppe som værende vejledende, og
derfor synes jeg ikke at vi skal narre os selv til at tro at vi kan
komme til at bestemme hvilke enheder læsere af gruppen skal købe. Derfor
er det bedste vi kan gøre at give nogle saglige ting man bør være
opmærksom på ved køb af forskellige typer enheder.

Jeg kan simpelthen blive så sur når jeg ser to gutter der begge vil det
bedste for spørgeren ende med at blive sure på hinanden fordi de ikke er
enige om hvad der er bedst for spørgeren.

Det er ikke så svært folkens...

Andreas

Fra : Søren Nielsen

Dato : 10-01-08 16:24

Jesper Poulsen wrote:
> Langsommere end den samme printer med PCL.

Det vil jeg slet ikke betvivle. Men vil det have nogen som helst praktisk
betydning i dette tilfælde, hvor behovet er udprintning til en eksamen?

Søren

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-01-08 17:15

Søren Nielsen wrote:

> Det vil jeg slet ikke betvivle. Men vil det have nogen som helst praktisk
> betydning i dette tilfælde, hvor behovet er udprintning til en eksamen?

Ja.

Og hastighedsfaktum'et gør at printeren får en bedre levetid _efter_
eksamen og ikke bare bliver udskiftet med noget andet, hurtigere.

Jesper Poulsen

Fra : Max

Dato : 09-01-08 13:07

Hej

> Min datter kommer og fortæller mig at de på efterskolen hver skal
> have en printer med til terminsprøverne.

Underligt at de ikke har printere opsat til opgaven.

> Nogen gode forslag til en ikke alt for dyr "bærbar" printer?

Hvad med en Canon Pixma IP90, det er en transportabel
løsning der er til at have med at gøre.

--
Mvh Max

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 10-01-08 16:06

j.valentin wrote:
> Min datter kommer og fortæller mig at de på efterskolen hver skal
> have en printer med til terminsprøverne.
>
> Nogen gode forslag til en ikke alt for dyr "bærbar" printer?

hvis du vælger laser - det ville jeg - så husk!!! at tage toneren ud INDEN
printeren flyttes... ellers drysser toneren ud af beholderen og sviner
printeren unødigt til + spild af toner...

Rasmus

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-01-08 07:19

Den Thu, 10 Jan 2008 13:05:38 +0100 skrev Jesper Poulsen:

> Windows GDI og Linux???

Jep! Det tænkte jeg også, men...

http://solutions.brother.com/linux/sol/printer/linux/cups_drivers.html

Her kan man se at bl.a. GDI-printeren HL-2030 kan printe ud fra Linux.

--
Thomas Jensen

Fra : j.valentin

Dato : 14-01-08 15:50

> Min datter kommer og fortæller mig at de på efterskolen hver skal have en
> printer med til terminsprøverne.
>
> Nogen gode forslag til en ikke alt for dyr "bærbar" printer?

Noget af en diskusion der kom igang på et meget lille grundlag.

Jeg har købt en hp deskjet d1460 i Bilka til kr. 279,-

Det er vel ikke for meget til en "smid væk" printer?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-01-08 19:04

j.valentin wrote:

> Noget af en diskusion der kom igang på et meget lille grundlag.

Det skyldes en meget snævertsynet person.

> Jeg har købt en hp deskjet d1460 i Bilka til kr. 279,-

Den burde ikke vælte budgettet.

> Det er vel ikke for meget til en "smid væk" printer?

Nej... Den har dog næppe den samme langtidsholdbarhed som en Samsung
eller en Brother.

Fordelen er så at den er billig nok at smide ud når patronerne er tomme
eller udtørrede, således at man kan finde den perfekte printer til brug
for eftertiden.

Jeg har selv skrottet 2 blækprintere fordi de nåede at tørre ud inden
jeg fik patronerne brugt op (faktisk måtte jeg købe nye patroner for
hver udskrift).

Nu er jeg indehaver af en Xerox Phaser 6120. Det er en farvelaserprinter
med netværk. Den understøtter PostScript 3, PCL5c, PCL5e samt PCL6. Den
er Pantone godkendt og den kan udvides med mere RAM, ekstra papirbakke,
duplexenhed og harddisk.

Jesper Poulsen

Fra : John

Dato : 14-01-08 23:21