Mus og tastatur virker pludselig ikke
Fra : KB

Dato : 07-01-08 23:28

Jeg har påtaget mig opgaven at samle en maskine til en ven.

Maskinen er som følger:
Asus P5K motherboard
Intel Q6600
2 Gb Corsair PC6400 Ram
160 + 320 HD

Installationen gik lige efter bogen. Jeg installerede softwaren fra cd'en
der fulgte med motherboarded, dog stod der at jeg skulle vente
med INF installationen til chiosettet til efter jeg havde service pack 1 til
XP.

Jeg hentede herefter alle updates til XP og installerede herefter INF update
programmet. Alt uden problemer.

Så genstarter jeg og pludselig virker musen og tastaturet ikke i XP. Det
virker fint ( tastaturet ihverfald ) under opstart men så snart den skifter
til XP skærmen med den rullende bjælke under så slukker lyset i tastaturet
og musen virker ikke !!!

Nogen der har nogle ideer ?

Mvh.
Kenneth Bang

Fra : Jesper Laursen

Dato : 08-01-08 00:18

"KB" <kennethbang@nospamtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skifter
> til XP skærmen med den rullende bjælke under så slukker lyset i tastaturet

Giv den lige lidt tid. Hvis enhederne er tilsluttet via USB, så skal Windows
lige have tid til at indlæse driverene til enhederne. Det er meget normalt.
Selv når du når til et evt. loginbillede, skal du ofte vente et øjeblik.

Fra : KB

Dato : 08-01-08 17:31

Ja men efter et par minutter mener jeg det burde virke :(

Kenneth

Fra : Mr.X

Dato : 08-01-08 19:10

Indlæs driverne til mus og tastatur igen, start op i fejlsikret tilstand (F8
ved opstart)

Fra : Jesper Laursen

Dato : 08-01-08 21:01

"KB" <kennethbang@nospamtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Ja men efter et par minutter mener jeg det burde virke :(
>
> Kenneth

Ja det kan du have ret i... Så ved jeg sørme ikke, hvad det kan skyldes.

Fra : KB

Dato : 09-01-08 12:22

Har "fundet en løsning"

Startede forfra og startede som det første med at installere chipset drivers
og så kørte den