V: fladskærm
Fra : Nana Sørensen

Dato : 06-01-08 21:54

Hej gruppe...

Min veninde overvejer at sælge sin skærm, da hun har købt en bærbar. Nogle
der kan hjælpe ved at sige hvad sådan en er værd?

Den er ca. 2 år gammel, absolut ingen skader, ridser, pixelfejl og er i
perfekt stand. Der er den her:

http://www.pricerunner.dk/pi/25-157176/Skaerme/AOC-LM919-Produkt-Info

Hvad er en passende pris for den?

Mvh. Nana

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 06-01-08 22:15

Nana Sørensen skrev:
> [...]
> der kan hjælpe ved at sige hvad sådan en er værd?
>
> Den er ca. 2 år gammel, absolut ingen skader, ridser, pixelfejl og er i

Hvor i landet ??.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 06-01-08 22:25

"KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> wrote in message

> Hvor i landet ??.

I Rødovre eller indre KBH. Men i første omgang er det en passende pris vi
leder efter.

Fra : Max

Dato : 06-01-08 22:33

Hej Nana

Sikkert lav, den er jo gammel efterhånden og en ny 19" skærm koster 1500 kr
idag, så døm selv.

--
Mvh Max

Fra : J

Dato : 07-01-08 09:24

On Sun, 6 Jan 2008 22:24:54 +0100, "Nana Sørensen"
<nana@sletdetherphobia.dk> wrote:

>"KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> wrote in message

>I Rødovre eller indre KBH. Men i første omgang er det en passende pris vi
>leder efter.

Jeg vil foreslå 1000 kr. Skærmen model 929 kan købes i DK og koster
1800 kr. som ny. Den har omtrent samme specifikationer som 919:

http://www.prad.de/guide/screen184.html

http://www.prad.de/guide/screen1141.html

mvh

John

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 06-01-08 22:29

Nana Sørensen wrote:

> Hvad er en passende pris for den?

Spørg i en markedsgruppe.

FUT:dk.admin.netikette

Jesper Poulsen

Fra : kk

Dato : 07-01-08 08:55

"Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kan hjælpe ved at sige hvad sådan en er værd?
>
> Den er ca. 2 år gammel, absolut ingen skader, ridser, pixelfejl og er i

Hej,
I bedste fald: Ca. kr. 500,-
mvh
kk