Blu-ray & HD-DVD kombidrev
Fra : Benny

Dato : 04-01-08 23:41

Jeg har læst om disse drev, men hvor kan jeg købe dem?

Benny

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-01-08 11:00

Hej!

Benny wrote:

> Jeg har læst om disse drev, men hvor kan jeg købe dem?

Jeg er også interesseret i subj. (har en Blade Runner 5 disc HD-DVD i posten).
Det ser dog ikke ud til, at de er kommet i handlen herhjemme endnu

Nuvel, du kan da finde f.eks. et LG GGC-H20L kombi-drev i tyskland:

http://www.heise.de/preisvergleich/a287916.html

Der sidder iøvrigt et LC GGC-H20N i Aldis nyeste HDPC (den der koster/kostede
6999,-).

Hvis du (eller andre) finder det i Danmark må du (i) gerne sige til!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Benny

Dato : 05-01-08 22:22

> [...]
> koster/kostede 6999,-).
>
> Hvis du (eller andre) finder det i Danmark må du (i) gerne sige til!

Hovsa Kim

Her er der et:
http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?LinkID=2823&ID=412743

Venligst

Benny

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-01-08 12:30

Hej!

Benny wrote:
> Her er der et:
> http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?LinkID=2823&ID=412743

Nå ja, og det er endda en BluRay brænder ligeledes. Prisen er dog stadig i den
høje ende, så jeg venter nok lidt endnu.

--
Mvh, Kim Voss Schrader