Amitech pc - mangler .dll fil
Fra : Preben

Dato : 04-01-08 03:27

Er der en der kører med en Amitech pc og bruger et multimedie tastatur, så
kunne jeg godt bruge en kopi af mmkeymanager.dll.
Symantec antivirus har ædt den, som en trojaner.
Jeg mener, at det er en root fil, installeret af Amitech's recover program,
til styring af multimedie taster på bl.a. deres 5511 tastatur.
Filen findes i C:\programmer\5511
Vær venlig at zippe den, eller snupper symantec den bare igen.

Preben

Fjern X i mail adressen

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 04-01-08 03:46

On Fri, 4 Jan 2008 03:27:22 +0100, Preben wrote:

> [...]
> Filen findes i C:\programmer\5511
> Vær venlig at zippe den, eller snupper symantec den bare igen.

Er det mon det her, så kan du tilsyneladende downloade softwaren.
http://www.kortlink.dk/4nmc

--
mvh.

Fra : Preben

Dato : 04-01-08 03:59

"Ludvig Nielsen." <" lunielsen "@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 4 Jan 2008 03:27:22 +0100, Preben wrote:
>
> Er det mon det her, så kan du tilsyneladende downloade softwaren.
> http://www.kortlink.dk/4nmc

Desværre Ludvig, så nem er verden ikke, og slet ikke når man har med Amitech
at gøre.
Den omtalte dll. fil, bliver installeret under recover installation, og
findes ikke i de drivere man downloader. Findes tilsyneladende helle ikke i
klar sprog på recover cd'erne, har søgt, og søgt, og søgt, men uden held.

Preben.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 04-01-08 04:04

On Fri, 4 Jan 2008 03:58:55 +0100, Preben wrote:

> [...]
> klar sprog på recover cd'erne, har søgt, og søgt, og søgt, men uden held.

Ok, det er ellers Amitech support jeg linker til, så tanken var jo
nærliggende.

--
mvh.

Fra : Fynbo

Dato : 04-01-08 07:30

"Preben" <pcdoctorX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Symantec antivirus har ædt den, som en trojaner.

"Tyv tror hver mand stjæler"...

Ud med Norton og ind med AVG - AVAST eller lign.

Norton er noget bæ..

Bare min mening..

Fynbo

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 04-01-08 08:40

Fynbo wrote:

> Ud med Norton og ind med AVG - AVAST eller lign.
> Norton er noget bæ..
> Bare min mening..

Men en ganske god mening

Jesper Poulsen

Fra : /Ole \(600\)

Dato : 04-01-08 12:48

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> wrote in message

> Men en ganske god mening
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Norton er en lille dreng, der hele tiden råber:"ULV"

/Ole

Fra : Preben

Dato : 04-01-08 13:25

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Tyv tror hver mand stjæler"...
>
> Ud med Norton og ind med AVG - AVAST eller lign.
>
> Norton er noget bæ..
>
> Bare min mening..

Er allerede sket .

Preben

Fra : Preben

Dato : 06-01-08 12:51

> [...]
> Filen findes i C:\programmer\5511
> Vær venlig at zippe den, eller snupper symantec den bare igen.

Problemet er løst på den nemmeste måde - fjernede de Ami-shit drivere fra
computeren, og gav den et 60 kr.'s tastatur i stedet.

Preben