Medion og 8800GT.
Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 29-12-07 16:43

Når man laver en hurtig søgning på google på "medion 8800gt problemer"
http://www.google.dk/search?q=medion+8800gt+problemer&hl=da&start=10&sa=N
vil man se at det er et problem med mange medion maskiner, der bliver nævn
at det VIA chipset som sidder på medions bundkort er et "VGA GEN1" og de
nye GFXkort er "GEN2" så man kan flashe sit GFXKort med en bios som er
"GEN1" så skulle det virke, men lidt risikabelt imho.

Så det er et kendt problem med medion at de ikke umidelbart kan opgraderes
med et 8800GT.

--
mvh.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 29-12-07 16:44

On Sat, 29 Dec 2007 16:42:56 +0100, Ludvig Nielsen wrote:

Rettelse.

Når man laver en hurtig søgning på google på "medion 8800gt problem"
http://www.google.dk/search?hl=da&q=medion+8800gt+problem&meta=

--
mvh.

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-12-07 20:26

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> "GEN1" så skulle det virke, men lidt risikabelt imho.
>
> Så det er et kendt problem med medion at de ikke umidelbart kan opgraderes

Kan du ikke prøve at forstå, at Medion ikke kun er een enkelt maskine? Der
findes en masse forskellige, og de har altså ikke alle sammen VIA-chipset,
tro det eller lad være.

Er du ansat hos en konkurrent, og bange for at Medion vil få en lige så stor
markedsandel i Danmark, som de har i Tyskland, eller hvad er egentlig dit
foremål?

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 29-12-07 20:46

On Sat, 29 Dec 2007 20:25:51 +0100, Morten Wartou wrote:

> [...]
> findes en masse forskellige, og de har altså ikke alle sammen VIA-chipset,

Jeg gør opmærksom på at der kan være problemer, hvad bidrager du med.

--
mvh.

Fra : Morten Wartou

Dato : 29-12-07 21:44

> Jeg gør opmærksom på at der kan være problemer, hvad bidrager du med.

Jeg bidrager med at gøre opmærksom på, at dine skriverier er uhyre useriøse,
uden sagligt indhold, og desuden smækfyldt med fejl. Det tror jeg er ganske
nyttigt for gruppens læsere.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 29-12-07 21:53

On Sat, 29 Dec 2007 21:44:29 +0100, Morten Wartou wrote:

Jeg oplyser om de evt. problemer der kan opstå, det kan sparer nogle for
megen tid og problemer.

> Jeg bidrager med at gøre opmærksom på, at dine skriverier er uhyre useriøse,
> uden sagligt indhold, og desuden smækfyldt med fejl. Det tror jeg er ganske
> nyttigt for gruppens læsere.

Du bidrager med det useriøse og mine holdninger er lige så valide som dine,
så drop dit fis, iøvrigt, hvor gammel er du, 12?

FUT: dk.snak.off-topic

--
mvh.

Fra : Autocadster

Dato : 29-12-07 22:20

Ludvig Nielsen har bragt dette til verden:
> Du bidrager med det useriøse og mine holdninger er lige så valide som dine,
> så drop dit fis, iøvrigt, hvor gammel er du, 12?

Plonk...

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : SKOVTROLD

Dato : 30-12-07 00:29

Ja manden aner ikke en skid om pcer
som skrevet det er kun gl. medion
som ikke kan klare et 8800gt
som alle andre gl. pcer
kører fint i dem fra 2007

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-01-08 10:15

SKOVTROLD wrote:
> Ja manden aner ikke en skid om pcer

Og du aner intet om citatteknik!

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-01-08 10:16

Autocadster wrote:

> Plonk...

Du er ikke selv kendt for de gode indlæg her i grupperne, så hvad ønsker
du at opnå?

Jesper Poulsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-12-07 13:04

"Morten Wartou" <mort_fjerndette_en@wartou.dk> skrev

> [...]
> stor markedsandel i Danmark, som de har i Tyskland, eller hvad er egentlig

Det er han næppe. Lille Ludvig er blot endnu en colapattende pre teenager,
som tror, at han er verdensmester!

Claus

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 31-12-07 13:07

On Mon, 31 Dec 2007 13:04:17 +0100, Claus Tersgov wrote:

> Det er han næppe. Lille Ludvig er blot endnu en colapattende pre teenager,
> som tror, at han er verdensmester!

Flot niveau du holder, iøvrigt er jeg gammel nok til at kunne være din far.

FUT: dk.snak.off-topic

--
mvh.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 31-12-07 16:19

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev

> Flot niveau du holder, iøvrigt er jeg gammel nok til at kunne være din
> far.

Tja, jeg bibeholder bare det latterlige niveau, du selv har lagt ud med. Dit
indlæg er dybt useriøst, og fagligt så dårligt begrundet, at man må tage sig
til hovedet!

Det nærmest skriger til himlen, hvor lidt forstand du har på computere og
diverse kombatibilitetsproblemer.

Hvis du virkelig er i midten af tresserne, så må man konkludere, at du
tilsyneladende er en ignorant , og at du intellektuelt halter endog langt
bagud i forhold til gennemsnittet!

Claus

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 31-12-07 16:54

On Mon, 31 Dec 2007 16:18:33 +0100, Claus Tersgov wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev

> Tja, jeg bibeholder bare det latterlige niveau, du selv har lagt ud med....snip

Slet ikke, men for at give dig et svar der er OnTopic.

Jeg fortæller bare hvad jeg mener om Medion, lev med det eller lad være.

Ved køb af Medion får du det du betaler for og ikke mere.

Har du mere OT stuff du vil af med så hold det dog i en dertil indrettet
gruppe.

FUT: dk.snak.off-topic

--
mvh.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-01-08 14:56

"Ludvig Nielsen." <" lunielsen "@yahooDOT.dk> skrev

> Jeg fortæller bare hvad jeg mener om Medion, lev med det eller lad være.

Hvilket er det rene vildledning og et udtryk for, at du ikke aner, hvad du
udtaler dig om.

Det er dig jo flere, som har forsøgt at forklare dig...

> Ved køb af Medion får du det du betaler for og ikke mere.

Det er noget eklatant og ufunderet vrøvl. Hvad skal vi med den slags
ligegyldigheder?

Det er ikke andet...

Claus

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-01-08 13:25

On Tue, 1 Jan 2008 14:55:55 +0100, Claus Tersgov wrote:

> [...]
>
> Det er dig jo flere, som har forsøgt at forklare dig...

> Det er noget eklatant og ufunderet vrøvl. Hvad skal vi med den slags

Træerne gror ikke ind i himlen, men det kan jeg forstå at du tror, så fred
være med det.

--
mvh.

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 02-01-08 13:57

On Mon, 31 Dec 2007 16:18:33 +0100, Claus Tersgov wrote:

> så må man konkludere, at du
> tilsyneladende er en ignorant , og at du intellektuelt halter endog langt
> bagud i forhold til gennemsnittet!

Gider du ikke godt holde dit mudder i en dertil indrette gruppe.

Medion er et billigmærke og man får hvad man betaler for, det var sidste
gang jeg bruger tid på dig, for dit niveau er simpelthen for lavt.

FUT:dk.snak.mudderkastning

og eod.

--
mvh.