PC til Projektor
Fra : Søren

Dato : 29-12-07 12:12

Hvis man kobler en bærbar PC sammen med en projektor, er det ikke altid at
det som er på PC skærmen kommer frem på lærredet gennem projektoren.

Hvad er det man skal trykke på PC'en, for at få projektoren til at virke ?

Søren

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 29-12-07 14:41

Søren skrev:
> Hvis man kobler en bærbar PC sammen med en projektor, er det ikke altid at
> det som er på PC skærmen kommer frem på lærredet gennem projektoren.

Jo hvis du cloner billedet, ellers ikke.

> Hvad er det man skal trykke på PC'en, for at få projektoren til at virke ?

De rigtige knapper..(!) Kommmer slf an på hvilken computer du har, og
måske endnu vigtigere; hvilket grafikkort du har i den.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : Kim J.

Dato : 30-12-07 08:00

Hejsa Søren,

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man kobler en bærbar PC sammen med en projektor, er det ikke altid at
> det som er på PC skærmen kommer frem på lærredet gennem projektoren.
>
> Hvad er det man skal trykke på PC'en, for at få projektoren til at virke ?

Der er desværre ikke en standard for, hvor man har placeret disse knapper.
På den Fujitsu jeg sidder ved nu er det "fn" + "F4". Har lige tjekket min
arbejdscomputer (HP Compaq), og der er det faktisk det samme, men mener at
vi har flere på arbejde, hvor det er "Fn" + "F8". Mon ikke du kan gå id i
kontrolpanel, se egenskaber for skærm, sætte et flueben et sted, så du får
et ikon nede ved uret? Ofte kan man så højreklikke / klikke på den, og så
vælge, hvor signalet skal sendes hen, om det skal til projektor eller skærm
eller måske begge.

> Søren
Mon det hjalp dig? Prøv at rod med det, det kan aldrig gå andet end helt
galt

Hygge hejsa her fra
Kim J.

Fra : Søren

Dato : 30-12-07 17:40

> [...]
> skærm eller måske begge.

> Mon det hjalp dig? Prøv at rod med det, det kan aldrig gå andet end helt

Tak for svaret. Der er tale om en HP bærbar og den tastekombination du
oplyser virker fint.

Søren.

Fra : KsNa

Dato : 03-01-08 20:12

> Tak for svaret. Der er tale om en HP bærbar og den tastekombination du
> oplyser virker fint.

Har du billed på både skærmen og projecter samtidig, jeg har selv lige
forsøgt med en ekstra skærm, også HP bærbar, men kan ikke få det samme
billed på begge skærme samtidig, kun enten indbygget eller ekstern skærm.

Jeg kan godt udvide skrivebordet til to skærme, men jeg vil gerne have samme
billed på begge skærme.

Mvh
kimr

Fra : Lasse