TV-Tunerkort til PC
Fra : JayPizz

Dato : 28-12-07 04:58

Hej NG,

Hvis jeg gerne vil have et TV-tunerkort med fjernbetjening, kan man så
få et med en fjernbetjening som også virker til at klikke rundt i
Windows Vista Mediecenteret?

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 28-12-07 09:37

Følgende er skrevet af JayPizz:
> [...]

> med en fjernbetjening som også virker til at klikke rundt i Windows Vista

Jeg har lige fået øje på denne, www.anysee.dk
Kender ikke til den, men overvejer den selv.
Kai

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 28-12-07 17:33

JayPizz skrev:
> Hvis jeg gerne vil have et TV-tunerkort med fjernbetjening, kan man så
> få et med en fjernbetjening som også virker til at klikke rundt i
> Windows Vista Mediecenteret?

Ja, kig efter et MCE tuner kort. F.eks. det her:

Hvis du skal bruge en DVB tuner (digital tv), så vil jeg anbefale dig at
kigge på noget andet software end M$. Jeg giver MediaPortal mine varmeste
anbefalinger. Jeg bruger selv MediaPortal med en DVB-T (digital antenne tv),
DVB-C (digitalt kabel tv), og en analog tuner, og det virker rigtig godt med
den nyeste version af MediaPortals TVengine3.

mvh
Jeppe Seidelin Dam