Packard Bell Diamond Bell 1200Plus i Vista~
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-07 19:56

Hej !

Jeg har en Packard Bell Diamond Bell 1200Plus Scanner og den funger
fint på mine egne PC'er med XP.

Men nu har jeg brug for at sætte den til en PC med Vista en gang
mellem - men der virker den IKKE ;-(

Er der nogle, der ved om der findes en Vista-driver til den ?

På forhånd tak for svaret

--
Mvh Jan
Mail kan sendes fra hjemmesiden www.jve.dk

Fra : ai

Dato : 27-12-07 20:12

kunne du ikke prøve at gøre lidt arbejde selv
brug google...
ellers her som en service i anledning af julen.
http://search.packardbell.com/dk/?q=diamond%201200&m=any&ps=10&c=0109
//ani..

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-07 21:56

"ai" <anixyr@webspeed.dk> skrev i meddelelsen:
> kunne du ikke prøve at gøre lidt arbejde selv
> brug google...
> ellers her som en service i anledning af julen.
> [...]

Google er prøvet - og giver ligesom dit link intet brugbart ;-(

Derfor spørgsmålet...

Jan