Anbefal en flatbend scanner please
Fra : Sven

Dato : 27-12-07 08:47

Hej.
min ældre canon5000f er stået af. Hvilken scanner er i dag god (samme niveau
som 5000F eller bedre, og mindst samme hastighed på både preview og scan)
Det skal IKKE være en multifunktionsmaskine

--

Venlig hilsen
Sven

Fra : J

Dato : 27-12-07 12:41

On Thu, 27 Dec 2007 08:46:39 +0100, "Sven" <nogen@med.ca> wrote:

> [...]
>som 5000F eller bedre, og mindst samme hastighed på både preview og scan)
>Det skal IKKE være en multifunktionsmaskine

Epson V350 Photo til 1079 kr.

Den er med usb2 og 4800 dpi max. optisk.

http://www.pc-netto.dk/produkt/1000100201/Epson-Perfection-V350-Photo-4800x9600-Dpi.html

Der er lyskilde i låget også til dias, filmstrimler. Sidstnævnte har
jeg brugt til at scanne dias og negativer, og det har jeg været godt
tilfreds med (ikke verdens hurtigste til det, men 2400 dpi er godt
nok).

Den kører desuden i linux direkte med de drivere, der er indbygget i
gængse linux distroer.

Min model hedder 2450 photo.

mvh

John

Fra : Sven

Dato : 27-12-07 17:45

> Epson V350 Photo til 1079 kr.
>
> Den er med usb2 og 4800 dpi max. optisk.
>
> http://www.pc-netto.dk/produkt/1000100201/Epson-Perfection-V350-Photo-4800x9600-Dpi.html

Tak for forslaget. Den ser fornuftig ud, med fornuftige tider. Det kan
sagtens ende med at blive sådan en

Sven

Fra : John

Dato : 27-12-07 13:39

Sven skrev:
> Hej.
> min ældre canon5000f er stået af.

Hej Sven,

Hvor i landet befinder maskinen sig. Jeg står nemlig og mangler en ny
glasplade til min, så hvis de alligevel bare skal smides ud, kan jeg
måske få lov at overtage den. Jeg bor i Odense.

Mvh

John

--
http://lojmann.dk/2007/07/10/vil-du-snydes-sa-prøv-elgiganten/
http://www.gamereactor.dk/blog/Nicolas+Elm%F8e/32028/

Fra : Sven

Dato : 27-12-07 17:42

> Hvor i landet befinder maskinen sig. Jeg står nemlig og mangler en ny
> glasplade til min, så hvis de alligevel bare skal smides ud, kan jeg måske
> få lov at overtage den. Jeg bor i Odense.

Den var i Næstved, men den er afhentet af "juleskraldemanden" Ellers
kunne du sagtens have fået glaspladen.

Sven