køb af stationær i elgiganten
Fra : martin

Dato : 24-12-07 17:07

denne computer er sat ned til 4999,- på torsdag... er de pengene værd
eller er fujitsu noget værre lort ?

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000aovqIuBp?ProductID=IyLD4QFHIn8AAAEW2UV5YrRP&CatalogCategoryID=9h3D4QFHQ70AAAEOyw803xiY&Selected=Specifications#t_category_tabcontent

sorry det lange link.... håber det virker ´... ellers er det den der
står til 6999 nu ::

Fujitsu-Siemens stationær PCSCALPA266225P

på forhånd tak.. og glædelig bag(h)jul

Martin

Fra : Leif

Dato : 25-12-07 10:30

"martin" <martinvincentz@yahoo.dk> wrote in message
[...]

De er sikkert gode nok, de der Fujitsu Siemens pc'er.
Min arbejdsplads har mellem 1000 og 2000 af dem igang
alene her i Brande. Hvoraf en del bruges til seriøs arbejde
som 3D grafik og Ansys beregninger.

Selv har jeg dog lige købt en HP a6233 hos Telebutikken, det ser ud til
den er ok til prisen. Har dog mærkværdigvis en PSU på kun 300 watt,
hvad der måske er i underkanten til fremtidens grafikkort, men nu skal jeg
lige have den installeret færdig og så vurderet om det medfølgende
8600GT er ok for mit brug.

Mvh, Leif
Der konstruerer møller hos Siemens WindPower i Inventor.

Fra : Akadut

Dato : 26-12-07 09:26

"Leif" <Den fårduikke@her.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 8600GT er ok for mit brug.
>
> Mvh, Leif
> Der konstruerer møller hos Siemens WindPower i Inventor.

Så skal du jo næsten tale pænt om Siemens computere...

Fra : Leif

Dato : 26-12-07 10:12

"Akadut" <akadut@div.xx> wrote in message

> [...]
>

> Så skal du jo næsten tale pænt om Siemens computere...

Jo, men trods aftaler om personalepriser osv. var det ikke muligt her inden
jul at få et godt tilbud.
Derfor blev det HP'en. Som virker til at være et godt tilbud.
Måske man selv kan samle noget lign, men så er det uden tuner men måske med
andet bundkort
større harddisk o.l..........
/Leif