Canon MP 800 Scan problem
Fra : Leif

Dato : 23-12-07 23:14

Hjælp ønskes.
Min MP800 er holdt op med at ville scanne til pc.
Det er ok med kopi og print.

Får fejlmeddelse om at der ikke kan kommikeres med scanner. Check status og
kabel. Prøv igen.

Jeg har prøvet alt - undtaget nyt kabel, har ikke lige et andet.
Også afinstallering og re-installering af driver & softwaren.

Alle råd er velkomne.

Med ønsket om en glædelig jul

Mvh, Leif

Fra : Leif

Dato : 25-12-07 10:31

Glem dette indlæg - virker fint med anden pc.