Eksten USB ECS 648FX-A MB
Fra : Ukendt

Dato : 22-12-07 11:01

Hej,

Jeg har flyttet et ECS 648FX-A MB til et andet kabinet, hvordan skal jeg
forbinde kabinettets 2 eksterne USB stik til den gule blok midt på MB?

De to sæt ledninger i kabinettet er mærket:
+5V
-D
+D
Ground

Jeg har desværre ikke haft held med at finde manualen på Internettet.

God jul
Henning

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 22-12-07 15:37

http://www.directron.com/installusb.html

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-07 17:23

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:476d210f$0$15883$

> http://www.directron.com/installusb.html

Mange tak Karl Erik, det er lige hvad jeg har brug for.

M.v.h.
Henning