Hvor finder jeg en håndlesstøtte ?
Fra : Mads

Dato : 14-12-07 21:40

Hej

Ja, jeg sgu ikke om det kan kaldes hardware, for det er jo egentlig
ikke en del af PC'en, men har I nogen forslag til hvor jeg kan købe
en håndledsstøtte til at lægge foran mit tastatur ?

Altså ikke sådan en i hård plast som følger med de fleste tastaturer
i dag, men en blød en i noget gummiagtigt materiale, overtrukket
med stof. Jeg har haft sådan en i adskillige år, men den er
efterhånden blevet ret så grim at se på, så nu skal den skiftes.

Jeg synes bare ikke at jeg kan finde sådanne håndledsstøtter
længere. Er de helt forsvundet ?

Har I set nogen i en netbutik, så må I meget gerne smide et link

På forhånd tak

mvh Mads

Fra : Akadut

Dato : 14-12-07 21:51

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> længere. Er de helt forsvundet ?
>
> Har I set nogen i en netbutik, så må I meget gerne smide et link

Hvorfor netbutik?

Fra : Mads

Dato : 14-12-07 22:10

On Fri, 14 Dec 2007 21:51:16 +0100, "Akadut" <akadut@div.xx> wrote:

>Hvorfor netbutik?

Det var heller ikke noget krav, men hvis du nu fortæller mig
at du har set en håndledsstøtte i Sønderborg, så hjælper
det mig ikke meget da jeg bor i Aalborg.

Så er en netbutik jo noget nemmere. That's all.

mvh Mads

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-12-07 12:08

Mads wrote:

> Det var heller ikke noget krav, men hvis du nu fortæller mig
> at du har set en håndledsstøtte i Sønderborg, så hjælper
> det mig ikke meget da jeg bor i Aalborg.

Min lokale CBC shop har dem så du kan da prøve denne forretning på
Boulevarden 16
http://www.datadiscount.dk/

De er en del af CBC kæden

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Mads

Dato : 15-12-07 13:07

On Sat, 15 Dec 2007 12:08:06 +0100, "Peter Lykkegaard"
<plykkegaard@gmail.com> wrote:

>Min lokale CBC shop har dem så du kan da prøve denne forretning på
>Boulevarden 16
>http://www.datadiscount.dk/

Tak for tippet. Jeg kmmer sjældent i centrum, men jeg vil da
prøve at smutte omkring den butik en af dagene.

mange tak

mvh Mads

Fra : Frank Schou

Dato : 15-12-07 14:28

"Mads" skrev i en meddelelse 15/12.07.

> Tak for tippet. Jeg kmmer sjældent i centrum, men jeg vil da
> prøve at smutte omkring den butik en af dagene.

Biltema i Aalborg har også håndledsstøtter, hvis det passer
dig bedre.

Adressen er Stenbukken 21, 9200 Aalborg SV.

--
Mvh. Frank

Fra : Mads

Dato : 15-12-07 16:09

On Sat, 15 Dec 2007 14:27:31 +0100, "Frank Schou"
<frankschouUD@msn.INVALID.com> wrote:

>Biltema i Aalborg har også håndledsstøtter, hvis det passer
>dig bedre.

Jamen det gør det da, for jeg bor i Svenstrup.
Mærkeligt sted at købe grej til PC'en men jeg
prøver det da. Tak for tippet.

mvh Mads

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 15-12-07 14:40

On Sat, 15 Dec 2007 13:06:58 +0100, Mads
<Mads@nospam.nothanks.com> wrote:
klip
>Tak for tippet. Jeg kmmer sjældent i centrum, men jeg vil da
>prøve at smutte omkring den butik en af dagene.
>
>mange tak
>
>mvh Mads

Det er da ikke let at smutte omkring noget i aalborg i denne tid,
alt er gravet op.
mvh Ebbe

Fra : Mads

Dato : 15-12-07 16:12

On Sat, 15 Dec 2007 14:40:19 +0100, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

>Det er da ikke let at smutte omkring noget i aalborg i denne tid,
>alt er gravet op.
>mvh Ebbe

Det er såmænd ikke det store problem at komme omkring i aalborg.
Problemet opstår først når man vil stoppe op og mangler et sted at
parkere, for der er godtnok ikke mange parkeringspladser tilbage i
centrum, nu hvor pladsen overfor slottet er væk.