Støvcover til tastatur
Fra : Michael Jensen

Dato : 13-12-07 17:29

hej i gruppen

Min svigerfar ønsker sig subj.

Er der nogen der ved hvor et sådant kan købes?

Gerne med link?

\Michael Jensen

Fra : Max

Dato : 13-12-07 17:38

Hej Michael

> Min svigerfar ønsker sig subj.

Noget man hurtigt bliver træt af, giv ham en tastaturstøvsuger istedet :)

http://www.macca.dk/Auction.aspx?aid=463925

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 13-12-07 18:11

Max wrote:

> Noget man hurtigt bliver træt af, giv ham en tastaturstøvsuger istedet :)

Nu skriver han "min svigerfar", og det kan meget vel være generationen,
der meget gerne møjsommeligt vil møve rundt med et støvcover til et
tastatur. Vi andre lever jo nærmest ved vores computer, men den
generation bruger

> http://www.macca.dk/Auction.aspx?aid=463925

Tjah, sikkert fin. Jeg bruger sådan en her:

http://static.technoff.com/22s/21157.jpg

Omend min er rød.

Fra : ShutEye

Dato : 13-12-07 19:26

> Tjah, sikkert fin. Jeg bruger sådan en her:
>
> http://static.technoff.com/22s/21157.jpg
>
> Omend min er rød.

Hvor sidder USB-stikket?

Fra : Holst

Dato : 13-12-07 19:36

ShutEye wrote:

> Hvor sidder USB-stikket?

Jeg har ikke kigget efter. Jeg plejer bare at stoppe den i
stikkontakten, og så støvsuger den fint mit tastatur.

Fra : ShutEye

Dato : 13-12-07 21:42

> Jeg har ikke kigget efter. Jeg plejer bare at stoppe den i stikkontakten,
> og så støvsuger den fint mit tastatur.

Hm. Hva' så når det er den bærbare og du er på farten?

Fra : Holst

Dato : 13-12-07 22:08

ShutEye wrote:

> Hm. Hva' så når det er den bærbare og du er på farten?

Min bærbare har jo indbygget støvcover.

Fra : ShutEye

Dato : 13-12-07 22:52

> Min bærbare har jo indbygget støvcover.

Doh :)

Fra : Max

Dato : 13-12-07 23:02

Hej Holst

> Omend min er rød.

Min er også rød, jeg vender tastaturet på hovedet og
hamre det nogle gange i bordet, så er det renset.
Jeg har mødt mange defekte tastaturer i gennem
årene, men aldrig nogen der var ødelagt af støv.

--
Mvh Max

Fra : ShutEye

Dato : 14-12-07 14:05

> Min er også rød, jeg vender tastaturet på hovedet og
> hamre det nogle gange i bordet, så er det renset.
> Jeg har mødt mange defekte tastaturer i gennem
> årene, men aldrig nogen der var ødelagt af støv.

LOL! Næh der er nok andre årsager :)

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 13-12-07 18:02

Michael Jensen wrote:

> Er der nogen der ved hvor et sådant kan købes?

Er det et sådanne ?
http://www.hb-elektronik.dk/mb_article_details.php?nPos=&saArticle[ID]=273&VID=6bf11ab39124951a33b71d4efcbb7d8d

--
ad