Mus med dobbeltklik-knap i siden á la Logi~
Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 12-12-07 00:11

Hej,

svigerfar ønsker sig en ny mus der har dobbeltklik i siden - og jeg synes nu
snart at må give op...
har rodet rundt på logitechs hjemmeside og det virker som en umulighed at
finde...
kan andre producenter anbefales - og hvorfor laves det ikke mere, men i
stedet med 11545 knapper strøet ud over hele musen...

forslag modtages med tak... - og ja... det er meningen at det skal være en
trådløs mus - egentlig ville jeg gerne have fundet et sæt med tastatur og
mus så det matchede, men det synes at være umuligt... anyone??

Rasmus
Rasmus M. Jensen supports
the Danish Christmas Seal www.e-julemaerket.dk

Fra : Hagar

Dato : 12-12-07 02:09

"Rasmus M. Jensen" <rmje03flafflaf@kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trådløs mus - egentlig ville jeg gerne have fundet et sæt med tastatur og
> mus så det matchede, men det synes at være umuligt... anyone??

Er det mon ikke bare et spørgsmål om at konfigurere de knapper der er på
siden til at virke som et dobbeltklik ?

Hagar

Fra : Johnny

Dato : 12-12-07 07:45

> [...]
> trådløs mus - egentlig ville jeg gerne have fundet et sæt med tastatur og
> mus så det matchede, men det synes at være umuligt... anyone??

Logitech's knapper kan indstilles til det du ønsker. Også dobbeltklik på de
kanpper der sidder på siden.

Johnny

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 12-12-07 12:48

Rasmus M. Jensen wrote:

> [...]
> være en trådløs mus - egentlig ville jeg gerne have fundet et sæt med
> tastatur og mus så det matchede, men det synes at være umuligt...

tak for svarene... så blev det bestilt...