Blå skærm i XP, men ikke i Vista?
Fra : Ukendt

Dato : 11-12-07 18:18

Hej

Når jeg lukker min pc ned, får jeg ofte fejlmelding med blå skærm under XP.
I en periode kørte jeg med Vista og der var problemet der aldrig.
Hvad mon det kan skyldes?
/Lasse

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 11-12-07 19:05

Lasse wrote:

> Hvad mon det kan skyldes?

Det er svært at sige når du ikke fortæller om indholdet af den blå skærm.

Spørgsmålet er også om det måske er mere relevant i Windows-gruppen.

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-07 21:29

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Det er svært at sige når du ikke fortæller om indholdet af den blå skærm.
>
> Spørgsmålet er også om det måske er mere relevant i Windows-gruppen.

Jo, det har du egentlig nok ret i

Fra : Peter

Dato : 11-12-07 22:13

"Lasse" <lasse> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når jeg lukker min pc ned, får jeg ofte fejlmelding med blå skærm under
> XP. I en periode kørte jeg med Vista og der var problemet der aldrig.

En dårligt skrevet driver, der konflikter.

PeterB