on-site?
Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 08-12-07 19:39

Jeg planlægger at købe en computer pr. postordre (i Danmark).
Ved den ønskede model skriver forretningen "1 års garanti (on-site)".

Hvad menes der med on-site?

--
Poul E. Jørgensen

Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.

Fra : Hans

Dato : 08-12-07 19:42

Poul E. Jørgensen wrote:
> Jeg planlægger at købe en computer pr. postordre (i Danmark).
> Ved den ønskede model skriver forretningen "1 års garanti (on-site)".
>
> Hvad menes der med on-site?

Hos dig.

Hans

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 08-12-07 19:51

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in message

> Hos dig.
>
> Hans

Lidt mere specifikt: Der kommer en tekniker ud til dig, hvis maskinen suser
ned, så ikke noget med at skulle sende selv, hvis du skulle være så uheldig
at få brug for garantien.

/Ole

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 08-12-07 20:05

"/Ole (6000)" <xx@xxx.xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> suser ned, så ikke noget med at skulle sende selv, hvis du skulle
> være så uheldig at få brug for garantien.

Tak for jeres svar! Det var jo lækkert, for jeg har kig på en forhandler i
København og jeg bor selv i Aalborg.

Fra : Henning

Dato : 08-12-07 20:50

>Lidt mere specifikt: Der kommer en tekniker ud til dig, hvis maskinen suser
>ned, så ikke noget med at skulle sende selv, hvis du skulle være så uheldig
>at få brug for garantien.
.... forudsat der er tale om hardware-fejl. Han kommer ikke ud for at
rette dine Windows-fejl!

Fra : Esben

Dato : 08-12-07 21:00

"Henning" <nej@tak.invalid> skrev i en meddelelse

> ... forudsat der er tale om hardware-fejl. Han kommer ikke ud for at
> rette dine Windows-fejl!

Teknikeren geninstallerer heller ikke Windows, hvis disken skal skiftes.
Derudover skal man selv være behjælpelig med fejlsøgning pr telefon (det
skal man dog også ved pickup service).

--
Esben

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 08-12-07 22:15

"Esben" <esbenSENDSPAMHERE@gruf.LAND> skrev i en meddelelse
> Teknikeren geninstallerer heller ikke Windows, hvis disken skal
> skiftes. Derudover skal man selv være behjælpelig med fejlsøgning pr
> telefon

Jeg går ud fra at forhandleren i givet fald tager kontakt til en lokal
reparatør?

Jeg har heldigvis aldrig været ude for noget af den slags.