Hvilket grafikkort?
Fra : Marco Rasmussen

Dato : 08-12-07 15:32

Hej!

Jeg har lige købt en 22" fladskærm i bredformat fra Aldi.
For at billedet bliver optimalt skal man indstille grafikkortet til at køre
med en opløsning på 1680x1050.
Desværre understøtter det indbyggede grafikkort i computeren ikke dette,
så spørgsmålet er om nogle af jer kender et godt grafikkort, som kan køre
med denne opløsning?
Computeren understøtter højest AGP8x-kort eller almindelige PCI-kort.
Prisen skal helst være under 500 kr.

Mange hilsner

Marco Rasmussen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-12-07 17:40

Marco Rasmussen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> ikke dette, så spørgsmålet er om nogle af jer kender et godt
> grafikkort, som kan køre med denne opløsning?

Jeg kender ihvertfald et godt tip til at finde ud af det

Prøv i grafikkort gruppen - den hedder:

News:dk.edb.hardware.grafikkort

Jan