5,25" display med IR
Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 08-12-07 00:38

Hejsa

Er der nogle der har kendskab til om man kan få et display til indbygning
5,25" plads, gerne en enhed med indbygget ir modtager hvis det er muligt?
(ja mediecenteret skal pimpes)

Gerne link

Mvh Brian

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 08-12-07 13:58

On Sat, 08 Dec 2007 00:38:15 +0100, Icenfire \(6920\) wrote:

> [...]
> 5,25" plads, gerne en enhed med indbygget ir modtager hvis det er muligt?

http://www.google.com/ hvor du med dine små fingre indtaster "5.25 lcd
display".

Tomas

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 08-12-07 20:06

Okay SMARTE! jeg syntes ikke der kommer nogle resultater hvor der er
indbygget IR modtager

//Brian

Fra : Lasse Jensen

Dato : 08-12-07 20:56

Icenfire (6920) wrote:

> Okay SMARTE! jeg syntes ikke der kommer nogle resultater hvor der er
> indbygget IR modtager
>
> //Brian
>

> "Tomas Pedersen" <patina@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

Tør jeg være så flabet at forslå at du tilføjer ir til den søgning Tomas
foreslog dig?

God jul. Og pas nu på blodtrykket.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 09-12-07 10:17

On Sat, 08 Dec 2007 20:06:11 +0100, Icenfire \(6920\) wrote:

> Okay SMARTE! jeg syntes ikke der kommer nogle resultater hvor der er
> indbygget IR modtager

Det var da skægt, for når jeg laver den søgning, så kommer den her frem
som det fjerde resultat (femte hvis man tæller det øverste, sponsorlinket,
med): http://www.dreamwarecomputers.com/reviews_2007/silverstone_mfp51/
Der er ikke bare modtager for IR, men fjernbetjening med. Prisen er angivet
til 120 canadiske dollars. Et af de andre link google finder til
dig angiver prisen til 82 euro. Lidt dyrt efter min smag, men hvad, skal
der pimpes, så skal der pimpes.

Tomas