Sound blaster 16
Fra : SAM

Dato : 14-07-01 12:41

Jeg sidder med et soundblaster 16 som ikke virker optimalt.
Når Jeg vil afspille musik i Winamp kommer der en dialog box med meddelelse
om at enheden er i brug (MMSYSTEM004).
Der kan heller ikke afspilles audio cd'ere på PC'en
Jeg har prøvet at slå alle programmer fra undtagen de vitale - stadig samme
fejl.
Jeg har prøvet at skifte drivere uden held.
Kortet har virket fint tidligere

Carsten

Hvis reply sker til e-mail anvend da:
refre@mail.tele.dk

Fra : Emil

Dato : 15-07-01 00:09

On Sat, 14 Jul 2001, SAM wrote:

>Jeg har prøvet at skifte drivere uden held.
>Kortet har virket fint tidligere

Jeg har haft andre lignende fejl. Løsningen er at fjerne
lydkortet, genstarte et par gange, isætte lydkortet og genstarte
et par gange. Så finder Win98 selv kortet igen.

m.v.h. Emil