IDE-SATA
Fra : Roderiet

Dato : 05-12-07 00:23

Vil en sata HD kunne fungere via usb- porten på en pc med ide HD ?. Jeg
spørger fordi jeg gerne vil anskaffe en back-up HD til mine pc´er. eller er
der en bedre løsning uden at det koster en bondegård. mvh Niels F.

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-07 07:52

Roderiet wrote:
> [...]

Ja, hvis den eksterne boks du anskaffer dig er beregnet til Sata-diske, så
er computeren ligeglad med hvad den ser ( den ser kun
usb-tilslutningen ).

mvh Ebbe

Fra : Roderiet

Dato : 05-12-07 11:16

"Roderiet" <niels-astrid@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Vil en sata HD kunne fungere via usb- porten på en pc med ide HD

takker for svaret. NF.