Printer - men hvilken??
Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 03-12-07 20:21

Jeg vil gerne lige høre Jer ad, om der findes en farve-laser printer,
der også kan printe på CD/DVD. Jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde
nogen, men måske er der en af Jer der ved, om en sådan findes.

Jesper

Fra : penta@panto.com

Dato : 03-12-07 23:06

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@host.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også kan printe på CD/DVD. Jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen, men
> måske er der en af Jer der ved, om en sådan findes.

Du må nøjes med at printe på labels.
Laserprint på plastikskiver er der vist ikke nogen der har opfundet endnu.
Men blækprintere leverer da også en flot og holdbart resultat.

/tomov

Fra : Dorph

Dato : 04-12-07 00:54

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@host.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> også kan printe på CD/DVD. Jeg syntes ikke rigtig jeg kan finde nogen, men
> måske er der en af Jer der ved, om en sådan findes.

Kan ikke forestille mig en cd/dvd vil ha det
særligt godt efter at være kørt gennem en
laserprinter ;)

Dorph