God ekstern HD box søges
Fra : Mads

Dato : 02-12-07 19:24

Hej

Kan I anbefale mig et godt eksternt kabinet til en 3,5" harddisk?

Mine krav til en sådan er :

ESATA eller Firewire400 tilslutning.

SATA-II internt.

Passiv køling, eller i det mindste en god støjdæmpning.

Helst ikke ret meget dyrere end 500 kr.

Hvad siger ekspertpanelet?

På forhånd tak for hjælpen

mvh Mads

Fra : Rado

Dato : 03-12-07 09:26

On Sun, 02 Dec 2007 19:24:04 +0100, Mads <Mads@nospam.nothanks.com>
wrote:

>Kan I anbefale mig et godt eksternt kabinet til en 3,5" harddisk?

Kig i dk.edb.hardware.drev 12/1, subjekt:

"Ny ekstern harddisk boks til min nye 500 gb harddisk"

eller <news:lio2l35tpn9knl4cqa4fu3ivk26q3ckv45@4ax.com>

der er nævnt en eSATA/USB boks der skulle være god.

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Mads

Dato : 03-12-07 16:47

On Mon, 03 Dec 2007 09:26:08 +0100, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Kig i dk.edb.hardware.drev 12/1, subjekt:
>
>"Ny ekstern harddisk boks til min nye 500 gb harddisk"
>
>eller <news:lio2l35tpn9knl4cqa4fu3ivk26q3ckv45@4ax.com>
>
>der er nævnt en eSATA/USB boks der skulle være god.

Tak for tippet. Har bestilt den nævnte boks.

mvh Mads