Laserprinter spørgsmål
Fra : Ukendt

Dato : 29-11-07 23:43

Hej
Hvilken farve laserprinter er billigst pr. udskrift? Jeg skal skrive en
masse sider ud med billeder (1500-2000 sider om året), det skal være i farve
og ikke koste en halv ko(pimaskine). Den må dog også meget gerne kunne
kopiere, men er det ikke urealistisk med et budget på ca. 4000kr?
Mvh
Lasse

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-11-07 23:46

On Thu, 29 Nov 2007 23:42:34 +0100, "Lasse" <lasse> wrote:

> [...]
>og ikke koste en halv ko(pimaskine). Den må dog også meget gerne kunne
>kopiere, men er det ikke urealistisk med et budget på ca. 4000kr?

Nope, du kan såmæn godt få multifunktions laserprintere under 4000.
Både Lexmark og Samsung har den slags på programmet...

<mlr>

Fra : Janus

Dato : 01-12-07 09:34

Michael Rasmussen den 29-11-2007 23:46:

> Nope, du kan såmæn godt få multifunktions laserprintere under 4000.
> Både Lexmark og Samsung har den slags på programmet...

Og Brother har også noget i næsten samme prisklasse
http://shorterlink.com/?6CK1VS

Det er min opfattelse at Brother er en smule mere fair med deres
forbrugsstoffer end Samsung (CLP printere). Lexmark kender jeg ikke til
for såvidt angår laserprintere men deres blækpriser er uhyrlige.