Evertech Extern 3.5´´ S-ATA/IDE HDD med LA~
Fra : Bjarne Bak - 8270

Dato : 29-11-07 07:11

Jeg så på Nierle's webshop at en køber har afgivet en fin bedømmelse
af ovennævnte og har derfor lige købt mig sådan en selv. MEN, jeg kan
ikke få den til at blive vist på mit LAN. Det skulle være så nemt, men
for mig faktisk ikke ligetil. Manualen viser ikke hvorledes den
sluttes til, men har en fin beskrivelse af den medfølgende software's
brug.
Jeg har ladet Windows Firewall 'Unblock' den tilhørende software,
disablet min spyware, checket min antivirus om det er den laver noget
sjov, men alligeveller kan jeg ikke få den synlig.

Skulle der være nogen der har erfaring med den slags hører jeg gerne.
Til orientering har jeg bestykket den med en 320Gb Sata HD.

Hilsen Bjarne