Netværksscanner til netværksdrev/email
Fra : Kasper

Dato : 28-11-07 06:50

Hej.

Jeg søger en scanner med arkføder og netværk, som har mulighed for at
scanne direkte til et netværksdrev eller sende det indscannede som
vedhæftet fil pr. email til en emailadresser.

Det skal dog være uden en computer tilsluttet, altså den skal selv
gemme på et drev på netværket eller sende via en SMTP server.

Jeg har indtrykket af at det er en alt-i-en maskine som primært har de
løsninger.

Er der nogen der kender til noget der kan det?

Kasper

Fra : Esben

Dato : 28-11-07 20:38

"Kasper" <kasperhartwich@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg søger en scanner med arkføder og netværk, som har mulighed for at
> scanne direkte til et netværksdrev eller sende det indscannede som
> vedhæftet fil pr. email til en emailadresser.

HP Officejet 9130 kan det du ønsker.

--
Esben

Fra : Kasper

Dato : 28-11-07 15:37

> HP Officejet 9130 kan det du ønsker.

Umiddelbart synews jeg 7500 kr. er meget for en scannerløsning. Nogle
der kender et billigere alternativ?

Fra : Jens Jensen

Dato : 09-12-07 22:34

On Wed, 28 Nov 2007 14:36:55 -0800 (PST), Kasper wrote:

> Umiddelbart synews jeg 7500 kr. er meget for en scannerløsning. Nogle
> der kender et billigere alternativ?

Jeg vil foreslå at du prøver at se på Kyocera FS-1118 -- jeg har mere end
10 installeret gennem mere end et år og er overud tilfreds.
www.kyoceramita.dk

Fra : Johan N

Dato : 10-12-07 09:10

On 9 Dec., 22:34, Jens Jensen <jensjen...@hotmail.com> wrote:

> Jeg vil foreslå at du prøver at se på Kyocera FS-1118 -- jeg har mere end
> 10 installeret gennem mere end et år og er overud tilfreds.www.kyoceramita.dk

Var det ikke oprindelig posters idé med et tray til fødning af
papir ??

MvH

JN