nyt grafikort og ram
Fra : Ukendt

Dato : 28-11-07 01:11

Jeg har nu som grafikkort Nvida fx5200 placeret på pci bus 1 Hvis det
hjælper
En intel p4 2.66 ghz
512 mb ram ( ved ikke hvilke)
Og jeg har haft denne pc i ca 5 - 6 år uden af ofre en krone på den. jeg har
de sidste år kun brugt den til internet, og har nu fået nogle spil jeg vil
køre på den, og vil så have nyt grafikort og ram, da den hakker i spillene..
Jeg har desværre fundet ud af at jeg er helt tabt, da jeg ikke har fulgt med
i 6 år .. Så hjælp, hvad skal jeg købe, hvad passer med mit bundkort osv osv
... Jeg vil gerne have noget godt, men vil ikke ofre mere end 3000kr i alt på
den, gerne mindre..

Pc´en er næsten lige formateret, med norton antivirus, og et spyware
program, og diverse vedligeholdeses programmer køres flittigt..

Jeg kører windows xp¨

Lasse

Fra : Hagar

Dato : 28-11-07 03:22

"Lasse" <h> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Pc´en er næsten lige formateret, med norton antivirus, og et spyware
> program, og diverse vedligeholdeses programmer køres flittigt..

Du skal nok fortælle lidt om hvilke spil det er, for der er nogle tunge
drenge i mellem som kræver lidt mere end 3000.- for at kunne spilles, andre
spil kræver en helt ny maskine. Jeg selv har en cpu magen til dig, og så har
jeg 2Gb RAM og et Gf 7950XTX grafikkort, og jeg kan køre Battlefield 2, MOH
Airborne som de tungeste spil.

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-11-07 07:35

Lasse wrote:

> de sidste år kun brugt den til internet, og har nu fået nogle spil jeg vil

Fået eller købt?

Jesper Poulsen

Fra : Hagar

Dato : 28-11-07 08:18

> Fået eller købt?
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Det er vel ligegyldigt ?

Hagar

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 28-11-07 08:21

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message

> Det er vel ligegyldigt ?
>
> Hagar

Hagar: Jesper Skovl Poulsen skriver for at holde sig vågen, kald ham en
skovl og ignorer ham

Lasse, jeg skrev i grafikgruppen også, men kik evt. efter noget brugt, hvis
du selv kan flikke noget sammen, og skrot så den Norton, og få AVG ind,
gratis, mere stabil og ikke mindst til at stole på.
/Ole

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-11-07 08:26

Hagar wrote:

> Det er vel ligegyldigt ?

Har du fulgt med i Spil-gruppen?
Jeg vil bare sikre mig at der ikke bliver hjulpet til mere af hans
pirateri på de danske nyhedsgrupper.

Jesper Poulsen

Fra : Hagar

Dato : 28-11-07 12:32

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Har du fulgt med i Spil-gruppen?
> Jeg vil bare sikre mig at der ikke bliver hjulpet til mere af hans
> [...]

Ahhhh, nu er jeg med

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-07 14:56

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Ahhhh, nu er jeg med
>
> Hagar

Jesper dig og dit pirateri .. Jeg har en bon på bla den nye need for speed
550 kr i Fona !!

Jeg har nu allieret mig med en som tager min pc hos sig, og oprgaderer den
lidt for mig.. Tak for svar..

Lasse

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-11-07 15:08

Lasse wrote:

> Jesper dig og dit pirateri .. Jeg har en bon på bla den nye need for speed

Tja, vi har jo konstateret at den såkaldte demo ikke holdt vand...

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-07 07:44

> Tja, vi har jo konstateret at den såkaldte demo ikke holdt vand...
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Du er en meget lille mand jesper.. Tænk sig ikke at have andet for end at
tro andre stjæler !!
Jeg gav dig et link hvortil du kunne hente en demo .. SAgde ikke noget om at
jeg havde den derfra, eller at jeg har hentet en ulovlig version ! Men jeg
gider ikke bruge mere tid på dig, og takker alle dem som har kommet med gode
faglige råd, og tips

Lasse

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-11-07 08:43

Lasse wrote:

> Du er en meget lille mand jesper.. Tænk sig ikke at have andet for end at
> tro andre stjæler !!

Det er skam ikke et spørgsmål om tro. Det står malet klart og tydeligt
at din såkaldte demo er noget lusk.

> Jeg gav dig et link hvortil du kunne hente en demo .. SAgde ikke noget om at
> jeg havde den derfra, eller at jeg har hentet en ulovlig version ! Men jeg

Den jeg hentede var officiel. Det er selvfølgelig nemt at klatre udenom
med sådan en finte, men nej. Det du havde fat i var ikke officielt.

Jesper Poulsen