lan til scrart
Fra : tintindetermig@yahoo~

Dato : 22-11-07 09:06

hejsa er der nogle der ved om man kan købe/lave et kabel med lan i den
ene ende og scart i den anden

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-11-07 17:39

tintindetermig@yahoo.dk wrote:

> hejsa er der nogle der ved om man kan købe/lave et kabel med lan i den
> ene ende og scart i den anden

Hvaaad???

Ikke forstået...

Jesper Poulsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-11-07 17:57

tintindetermig@yahoo.dk wrote in news:09f297e6-535b-4572-befe-
18ab85eb526a@r60g2000hsc.googlegroups.com:

> hejsa er der nogle der ved om man kan købe/lave et kabel med lan i den
> ene ende og scart i den anden

Det kan man ikke. Hvad er det du vil opnå/forbinde?

Fra : ShutEye

Dato : 22-11-07 18:14

> Det kan man ikke. Hvad er det du vil opnå/forbinde?

Jeg kan lave et til ham :)
500,- så går jeg i gang.

Og til svar på dit spørgsmål: ANER det ikke!

Fra : tintindetermig@yahoo~

Dato : 22-11-07 10:44

On 22 Nov., 17:57, "Kent Oldhøj" <old...@gmail.com> wrote:
> tintindeter...@yahoo.dk wrote in news:09f297e6-535b-4572-befe-
> 18ab85eb5...@r60g2000hsc.googlegroups.com:

> Det kan man ikke. Hvad er det du vil opnå/forbinde?

jeg har you see fra tdc og de bruger lan cabel til deres reciver. og
jeg har en anden digital tv reciver men der er kun scart ind gang på

Fra : ShutEye

Dato : 22-11-07 19:12

>jeg har you see fra tdc og de bruger lan cabel til deres reciver. og
>jeg har en anden digital tv reciver men der er kun scart ind gang på

Scart bruges kun (svjv) til audio/video.

Fra : Andreas Corneliussen

Dato : 23-11-07 12:41

TV fra you-see er digitalt og skal hentes fra nettet. Til dette skal man
naturligvis benytte en reciever der er i stand til dette, og som kan
overholde standarderne you-see benytter.

Derfor kan man ikke benytte en anden digital reciever (disse benyttes
til digital tv fra en satelit der benytter helt andre
kommunikationsformer og standarder)

Derfor har du altså intet andet valg end at tage imod recieveren fra
TDC, eller finde en anden der benytter den samme form for kommunikation
(hvilket nok ikke er særligt nemt)

Mvh

Andreas

Fra : ShutEye

Dato : 23-11-07 15:41

Oprydning efter topposting ...

> [...]
>
> Derfor har du altså intet andet valg end at tage imod recieveren fra TDC,
> eller finde en anden der benytter den samme form for kommunikation

Ih tak, men jeg skal altså ikke have noget fra You See, you see :)

Fra : N_B_DK

Dato : 26-11-07 10:44

"Andreas Corneliussen" <andcor@kom.aau.dk> wrote in message
> TV fra you-see er digitalt og skal hentes fra nettet. Til dette skal
> man naturligvis benytte en reciever der er i stand til dette, og som
> kan overholde standarderne you-see benytter.

You-see er tidligere oncable, og har intet med internet at gøre, men er
udelukkende tv via fællesantenne.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : tintindetermig@yahoo~

Dato : 22-11-07 10:44

Fra : tintindetermig@yahoo~

Dato : 22-11-07 10:48

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-11-07 20:33

<tintindetermig@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa er der nogle der ved om man kan købe/lave et kabel med lan i den
> ene ende og scart i den anden

Sådan en fætter her bruger jeg selv til overførsel af lyd og billede gennem
mit krydsfelt, virker fint.

Best regards
Michael Nielsen
michael.nielsen(snabela)mvb.net