Køb af ny spillePC, ser denne kon
Fra : Raol

Dato : 22-11-07 06:10

Skal lige sige at det er en spillecomputer, og jeg bygger selv, nej det
er ikke første gang jeg gør det :), umiddelbart ser "Core 2 Duo E6850 3
GHz" ud til at performe bedre end "Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz" også hvis
man OC'er

MOBO:

CPU:

RAM:

GFX:

PSU:

HD:

Nogen der har forslag til evt. ændringer.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-11-07 07:15

Raol wrote:

> GFX:
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=403733

Ser fint ud.

> HD:
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=386331

WD RE2 er en servergrade-disk, men det er du sikkert klar over når du nu
har valgt sådan en - jeg ville ha' valgt den samme eller en Seagate
Barracuda ES

Jesper Poulsen

Fra : Raol

Dato : 22-11-07 07:55

Jesper Poulsen skrev:

> Ser fint ud.

> WD RE2 er en servergrade-disk, men det er du sikkert klar over når du nu
> har valgt sådan en - jeg ville ha' valgt den samme eller en Seagate
> Barracuda ES

Ja jeg ved godt det er en servergrade disk, jeg håber at komme til at
hoste en fast gameserver, så 24/7 var vigtigt

Seagate havde jeg ikke lige tænkt på, jeg har så god erfarring med WD,
men måske jeg lige skulle kigge på seagaten.

Tak for dit svar.

Fra : Raol

Dato : 26-11-07 01:23

Hej gruppe.

Kun et svar, er det tegn på at det er ok det jeg har valgt, eller er det
noget skrammel, forslag modtages med kyshånd.

mvh.
Rasmus Olsen.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 26-11-07 22:56

"Raol" <raol@ikke.email> skrev i en meddelelse news:fid3hd$8hg$1@aioe.org...

> [...]
>
> Kun et svar, er det tegn på at det er ok det jeg har valgt, eller er det
> noget skrammel, forslag modtages med kyshånd.

Prøv at se hvad www.topdata.dk har og sammenlign med dine ønsker. Jeg synes,
at man kan få meget spille pc hos dem for rimelige penge.

Kurt

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-11-07 09:41

Kurt B. Andersen wrote:

> Prøv at se hvad www.topdata.dk har og sammenlign med dine ønsker. Jeg synes,
> at man kan få meget spille pc hos dem for rimelige penge.

Topdata kalder nogle af deres løsninger for Game PC selvom de ikke
rummer gamer-grafikkort.

http://www.topdata.dk/product.asp?product=4534&sub=287&page=1
http://www.topdata.dk/product.asp?product=4547&sub=287&page=1
http://www.topdata.dk/product.asp?product=4567&sub=287&page=1 (GF8600GT
med 512MiB RAM rummer DDR2 og ikke GDDR3).
http://www.topdata.dk/product.asp?product=4251&sub=287&page=1 (DDR2-grafik).
http://www.topdata.dk/product.asp?product=4498&sub=287&page=1 (DDR2-grafik).
http://www.topdata.dk/product.asp?product=4482&sub=287&page=1 (DDR2-grafik).

Jesper Poulsen

Fra : Hans

Dato : 27-11-07 16:38

Raol wrote:
> Hej gruppe.
>
> Kun et svar, er det tegn på at det er ok det jeg har valgt, eller er
> det noget skrammel, forslag modtages med kyshånd.

Hvad med kabinettet, eller har du tænkt dig en fuglerede under bordet?

Hans