Info stander
Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 20-11-07 22:18

Hejsa.

Jeg er lidt på jagt efter producenter af info standere.. (dem der står
rundtomkring på offentlige steder)

Jeg har set en i kvickly i herning, en grå sag der står på gulvet med en
skærm og tastatur indbygget, dette design kunne jeg faktisk godt lide..

Nogle der kan bidrage med links eller billeder..
Vil faktisk få en snedker til at bygge en til mig.. men jeg har brug for
inspiration så kan kan fortælle ham hvad han skal bygge..

//Brian

P.S. Jeg kunne jo også tage i kvikly med notesblok, tommestok, og kamera men
måske der det lidt skummelt ud.

Fra : Max

Dato : 20-11-07 22:31

Hej Brian

> Nogle der kan bidrage med links eller billeder..

Sådan noget her ?

http://www.visionline.dk/infoterminaler_ref.htm

--
Mvh Max

Fra : Icenfire \(6920\)

Dato : 20-11-07 22:55

Hej Max

det er jo ligefør det var nemmere at skrive en mail direkte til dig hver
gang jeg skal have svar på noget.. ;) men jo.. det var noget at det jeg
søgte...

//Brian

Fra : Vidal

Dato : 20-11-07 23:00

http://www.google.com/search?source=ig&hl=da&rlz=&q=display+udstilling&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Fra : Mads

Dato : 21-11-07 00:06

http://www.web500.dk/checkpoint?headMenuID=F96E5A84-50E9-4CE6-BD17-23A4155417DC&menuID=DF1688EA-1F20-44C9-BB82-A040B9C980A4

Fra : john@tvhouse.dk

Dato : 21-11-07 07:45

On 20 Nov., 22:18, "Icenfire \(6920\)" <br...@REMOVEbadazz.dk> wrote:
> [...]
>
> //Brian
>
> P.S.Jegkunne jo også tage i kvikly med notesblok, tommestok, og kamera men

Hos TVhouse.dk laver vi systemet til at styre infostander m.m.
Du skal være meget velkommen til at kontakte mig for nærmere
information.
/John