telenet.dk ?
Fra : Kim

Dato : 07-01-08 20:50

Hvae, har telenet.dk fået nyt navn ?
Intet har man som bruger hørt, og hvis man går ind på
telenet.dk åbner den som http://www.internet.dk/1

Hvad havde de tænkt sig hvis man vil I forbindelse med dem ?

/Kim

Fra : Kim

Dato : 07-01-08 21:01

"Kim" <no@way.dk> skrev
> Hvae, har telenet.dk fået nyt navn ?

Tak for kaffe.
Inde på
http://cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?navn=telelet
står der sq de er opløst..
Fanme god kundeservice fra firmaet og vores bestyrelse der
skulle varetage vores beboeres interesser, gu ved hvem vi så
får som ISP'er

Cvr-nr: 25584627 Startdato: 23.08.2000 Ophørsdato: 09.10.2006
Adresse: Gladsaxe Møllevej 15 3
2860 Søborg Telefon: 36949494 Fax: 36949499 Email:
Branche: 642010 Udbydere af fast telekommunika tion V
irksomhedsform: 60 Aktieselskab Kreditoplysninger:
Antal ansatte: 0 Reklamebeskyttelse: Nej
Binavn(e):
Senest offentliggjorte regnskab: 16.05.2006
Regnskabsår: Fra 01.01 til 31.12 S
tatus: Selskabet er opløst ved fusion
Journalsager: Ingen verserende sager.
Seneste registrering: 25.10.2006

/Kim

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-01-08 22:13

Hej

"Kim" <no@way.dk> wrote:

>"Kim" <no@way.dk> skrev

Klip:
>tatus: Selskabet er opløst ved fusion
/Klip

Der står jo at firmaet er opløst ved fusion, altså at det på den ene
eller anden måde er sammenlagt med et andet firma, antagelig med
http://www.internet.dk/1

Så mon ikke tingene bare fortsætter....
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-01-08 14:25

On 7 Jan., 22:13, Ole Rasmussen <newsfe...@FJERN.melby-online.dk>
wrote:
> [...]
>
> /Klip
>
> Der står jo at firmaet er opløst ved fusion, altså at det på den ene

Så vidt jeg husker købte TDC telelet op.

Fra : Lars Christensen

Dato : 08-01-08 07:13

"Kim" <no@way.dk> wrote in news:478284e7$0$90263$14726298
@news.sunsite.dk:

> [...]
> Fanme god kundeservice fra firmaet og vores bestyrelse der
> skulle varetage vores beboeres interesser, gu ved hvem vi så

Hej Kim

Nu skal du måske lige holde fast i hvilket firma/domæne du søger. Er det
telelet.dk eller telenet.dk?

Telelet eksisterer skam i bedste velgående.

Telenet.dk er anden sag.
http://cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx?navn=telenet

Læg mærke til hvad du skriver, et lille n og et lille l har stor
betydning :)

mvh
Lars