CMS til boligforening
Fra : Kaare Brandt Peterse~

Dato : 06-01-08 11:56

Hej

Jeg leder efter et CMS (Content Management System) til min
boligforening - altså et plug-and-play produkt der er hjemmeside,
kalender, referater, blog, etc.

Er der nogle der har erfaringer med det?

Det er ikke et problem at betale for et abonnement, men der er ikke
råd til at få udviklet et til lejligheden.

Mvh, Kaare
-
Kaare Brandt Petersen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-01-08 10:04

"Kaare Brandt Petersen" <kaarebrandt@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej

>Jeg leder efter et CMS (Content Management System) til min
>boligforening - altså et plug-and-play produkt der er hjemmeside,
>kalender, referater, blog, etc.

Hvad med noget windows sharepoint services?
Du kan ovenstående med sharepoint uden problemer.
Licensen til sharepoint services følger med i Win 2k3 server licensen

/Dennis

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 07-01-08 11:13

Kaare Brandt Petersen <kaarebrandt@gmail.com> wrote in news:59d08759-1ce2-
> [...]

> boligforening - altså et plug-and-play produkt der er hjemmeside,
> kalender, referater, blog, etc.
>
> Er der nogle der har erfaringer med det?

Kig på http://spejder.dk - det kører "drupal" som er et gratis system. Hvis
det er godt nok, så kan du tage næste skridt derfra.

Mvh. NKJensen

Fra : ebbe

Dato : 07-01-08 16:29

> Kig på http://spejder.dk - det kører "drupal" som er et gratis system.
> Hvis
> det er godt nok, så kan du tage næste skridt derfra.
Andre muligheder er joomla (solidt), typo3 (kan nærmest uendeligt meget)
Og den helt simple: cmsimple

--
ebbe
***hvis du bruger vista kan jeg ikke hjælpe dig.***

Fra : Peter Fischer

Dato : 07-01-08 20:55

Kaare Brandt Petersen skrev:

> [...]
>
> Det er ikke et problem at betale for et abonnement, men der er ikke
> råd til at få udviklet et til lejligheden.

www.postnuke.com

m.v.h.

Peter Fischer, Slangerup