Outlook spørgsmål
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 07-01-08 13:24

Jeg benytter Outlook 2003 til mail og enkelte kalenderopgaver. Desværre
er den ved at være ret tung i det – 2 GB. Kan jeg på nogen måder starte
på en frisk – men altså sådan at jeg stadig let kan få adgang til de
gamle mails, hvis jeg får behov for at skulle bruge nogle informationer
i en af dem?

Kan jeg både køre Outlook 2003 og 2007 på samme computer? Outlook 2003
til gamle mails og Outlook 2007 til nye.

Hvis man tager backup af Outlook – får nye mails og tager backup igen,
skal hele de 2 GB så skives på ny – eller er det kun en lille del af dem?

Evt. forslag til et mail og kalenderprogram der er på højde med Outlook?

Fra : Lars Klintholm

Dato : 07-01-08 18:28

Den 07 jan 2008 skrev Peter Elmkvist Snabe i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
> nogen måder starte på en frisk – men altså sådan at jeg stadig let
> kan få adgang til de gamle mails, hvis jeg får behov for at skulle

Opret en arkivering. Som fx. beskrevet her:

http://www.kellogg.northwestern.edu/kis/docs/howto/software/email/archivebackup.htm#archive

Lars Klintholm