Kopiere mails outlook 2003 til ny pc
Fra : Peter

Dato : 04-01-08 15:06

Har søgt i gruppen men kan ikke finde et svar, så jeg tillader mig at spørge
om noget I sikkert har svaret på 100 gange før.

Men
Jeg har en ny pc og vil gerne flytte min mails fra den gamle til den nye.
Det ligger i outlook 2003 på den gamle. (mener den nye også er 2003 eller
2006)

Hvordan flytter jeg mails med de vedhæftede filer osv. ?

Har I et link eller ?

Med venlig

Fra : Carl Drud

Dato : 04-01-08 17:39

http://support.microsoft.com/kb/287070

--
Carl

Fra : J. Nielsen

Dato : 04-01-08 21:58

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> http://support.microsoft.com/kb/287070
>
> --

Kort fortalt skal du bare have flyttet din pst-fil

Fra : Peter

Dato : 07-01-08 08:49

"J. Nielsen" <jn5609@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Kort fortalt skal du bare have flyttet din pst-fil

Tak til begge, præcis hvad jeg skulle bruge.