Opfordring: klag over MI5-persecution
Fra : line.asbjorn@gmail.c~

Dato : 01-01-08 16:23

Er jeg den eneste, der er træt af at se MI5-persecution bombardere
gruppen med l***?!

Send en spam-klage til Google; hvis vi råber i kor, kan det være vi
slipper for spam i en ellers fornuftig gruppe!

Mvh. Asbjørn

Honda CB450S

Fra : Ulvir

Dato : 02-01-08 00:49

<line.asbjorn@gmail.com> skrev i meddelelsen
Er jeg den eneste, der er træt af at se MI5-persecution bombardere
gruppen med l***?!

Send en spam-klage til Google; hvis vi råber i kor, kan det være vi
slipper for spam i en ellers fornuftig gruppe!

Jeg har news.inet.tele.dk som newsreader. Nul spam her.. Jeg måtte kigge i
GoogleGroups for at se hvad fanden det er du snakker om..

Fra : carsten

Dato : 02-01-08 10:25

Det har også været til stor irritation for mig i gennem længere tid,
den er næsten i alle de nyhedsgrupper jeg kikker med i,
jeg får news via news.cybercity.dk
/Carsten

Fra : carsten

Dato : 02-01-08 10:49

carsten wrote:

> Det har også været til stor irritation for mig i gennem længere tid,
> den er næsten i alle de nyhedsgrupper jeg kikker med i,
> jeg får news via news.cybercity.dk
> /Carsten

Er der nogen der har en E-mail adresse til google

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-01-08 11:13

carsten skrev den 02 jan 2008 i

> Er der nogen der har en E-mail adresse til google

Ahhh, endelig

Må jeg benytte lejligheden til at servere denne, der er masser af hjælp:
http://www.justfuckinggoogleit.com/search.pl?query=email+google

Godt nytår

Fra : Bongo

Dato : 02-01-08 01:47

>Er jeg den eneste, der er træt af at se MI5-persecution bombardere
>gruppen med l***?!

TDC - Ingen spam her

Vh Bongo

Fra : Rasmus

Dato : 02-01-08 05:56

"Bongo" <fake@fake.com> wrote in news:477adf1c$0$15885
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> TDC - Ingen spam her
>
> Vh Bongo

nope ingen spam med tdc. Men heller ingen binaere gruper

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-01-08 08:35

skrev den 02 jan 2008 i news:8b7c6c23-5d90-4783-bcbb-
0cf1dd64bf35@m34g2000hsf.googlegroups.com:

> Er jeg den eneste, der er træt af at se MI5-persecution bombardere
> gruppen med l***?!

Brug http://xnews.newsguy.com/ som newsreader, så kører det for dig.
Så ser du kun det du *vil* se. Google groups er kun til nød og betryg.

(Faktisk *kan din* opfordring opleves som spam her)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-01-08 09:16

Arne Lorenzen skrev:
> [...]
> Så ser du kun det du *vil* se. Google groups er kun til nød og betryg.
>
> (Faktisk *kan din* opfordring opleves som spam her)

Det _kan_ den godt, men jeg sad lige nøjagtig at tænkte det samme -
"kunne en eller anden ikke kvæle den idiot der sender MI5 postings" - De
havner i alle de grupper jeg læser - og sunsite sorterer ikke i news :-\

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Jørgen E.

Dato : 02-01-08 23:01

<line.asbjorn@gmail.com> skrev i en meddelelse
Er jeg den eneste, der er træt af at se MI5-persecution bombardere
gruppen med l***?!

>Send en spam-klage til Google; hvis vi råber i kor, kan det være vi
>slipper for spam i en ellers fornuftig gruppe!

Google har ikke haft noget med alle dem jeg har set at gøre.
ISP har været Yahoo, Bigfot, Lycos etc. som er dem i skal
rette klagen til hvis i gider, men der er sikkert 5 mio. før jer,
da de har svinet hele usenet til og bevidst ændret i header
så de er svære at sætte filter op imod.

Fra : Armand

Dato : 02-01-08 23:46

Jørgen E. skrev:

> [...]
> rette klagen til hvis i gider, men der er sikkert 5 mio. før jer,
> da de har svinet hele usenet til og bevidst ændret i header

Ja, man kan helt føle sig forfulgt!

--
Armand.

Fra : Thomas Petersen

Dato : 03-01-08 06:49

> Ja, man kan helt føle sig forfulgt!
>
> --
> Armand.
Gid deres pc går ned og hemoriderne vil vælte ud af røven på dem.
NEJ til spam
Thomas