Godt år
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-08 08:54

Yes den første der har skrevet i år...
Håber vi alle får en masse km på hjulene i dette år, og ikke bliver en del
af statetik..

--
DR 650 XL250 4180 Sorø

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-01-08 10:47

Cool Cat skrev:
> Yes den første der har skrevet i år...
> Håber vi alle får en masse km på hjulene i dette år, og ikke bliver en del
> af statetik..

Subscribe!

Venlig hilsen

Aragorn. Hamrende træt, pinligt ædru, lettere mør - og på vej i
seng...endelig langt om længe.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : heecom :-\)

Dato : 01-01-08 14:46

Godt nytår også her fra Djursland til alle!

Glæder os meget til sæsonstart!
Vi ses derude lig' om snart!

Nytårshilsen

Hans Erik :D
MC-Pilots

SV1000S

Fra : Anders Majland

Dato : 01-01-08 16:55

> Glæder os meget til sæsonstart!

For mig starter sæsonen først 2/1 klokken 6:30 (medmindre det bliver
snestorm)

(Og sæsonen 2007 sluttede 30/12 efter mørkets frembrud)

Pas på det ikke giver abstinenser at vente for længe

Fra : Anders Majland

Dato : 02-01-08 12:06

> For mig starter sæsonen først 2/1 klokken 6:30 (medmindre det bliver
> snestorm)

Jeg hader slud - det er squ ikke til at se noget når det sætter sig på
visiret, og mine støvler er ikke vandtætte mere

Men jeg har da fået taget hul på sæsonen 2008 med et par hundrede km i
morges ...

/A

Fra : Armand

Dato : 01-01-08 21:59

Cool Cat skrev:
> Yes den første der har skrevet i år...
> Håber vi alle får en masse km på hjulene i dette år, og ikke bliver en del
> af statetik..

- - - - Skriver manden, som lægger ud med en statestik i første linie!

--
Armand.
(der tilslutter sig nytårsønskerne)