Kontaktannonse: Newfoundlandstispe søker p~
Fra : ulf.skauli@gmail.com

Dato : 31-12-07 12:41

Hei!

Sunn og sterk tispe, Newfoundlander, tre år, - med sunne interesser og
katt, søker stor og kraftig hannhund av samme rase, for et aldri så
lite valpekull denne våren!

Tør du?

Dette er hjemmesiden min: http://ulf.prohosting.com/emm/frameset1.htm
(ikke helt ferdig.,..)

Kontakt eierene mine på email: materier@gmail.com eller

ulf.skauli@gmail.com

Fra : pwh

Dato : 31-12-07 20:51

ulf.skauli@gmail.com, skrev:
> Hei!

Prøv markedsgruppen, denne gruppe er mest for snak

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-07 20:59

On Mon, 31 Dec 2007 11:41:03 -0800 (PST), "ulf.skauli@gmail.com"
<ulf.skauli@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Sunn og sterk tispe, Newfoundlander, tre år, - med sunne interesser og
>katt, søker stor og kraftig hannhund av samme rase, for et aldri så

Det må da kunne klares ved at finde den norske Newfy-klub eller den
danske - de kan ret let findes via google (så gider ikke engang rode
links frem).
--
Ivan Madsen
med to OES'ere i huset, som bare er vidunderlige.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-12-07 21:56

"ulf.skauli@gmail.com" <ulf.skauli@gmail.com> writes:

> Sunn og sterk tispe, Newfoundlander, tre år, - med sunne interesser og
> katt, søker stor og kraftig hannhund av samme rase, for et aldri så
> lite valpekull denne våren!

HD-status? AA-status? Avlsgodkendt? Stamtavle? Cataract? Allergi?
Tidligere kuld? Hvorfor skal hun have hvalpe?

Nu er min newfoundlænder også en tispe, men selvom hun havde været en
han ville aldrig stille ham til rådighed uden at vide ovenstående.

Mvh Trine