MS Windows
briani 27239
Update
Fra : Søren-Holbæk

Dato : 31-12-07 19:45

Hej gruppe

Har forsøgt update til windows XP (ikke automatisk)

Fik besked om 89 filer til opdatering. Disse blev hentet og installationen
startede.
Alle 89 mislykkedes, med en besked om at noget på min PC forhindrede
opdatering.

Hvad kan det være ?

Jeg har kørt validering og den viser OK.

Mvh søren

Fra : kep

Dato : 01-01-08 01:25

"Søren-Holbæk" <sf-holbk@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opdatering.
>
> Hvad kan det være ?
>
> Jeg har kørt validering og den viser OK.

Hej
Måske er der noget du kan bruge her :
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13

kep

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 01-01-08 09:35

> [...]
> startede.
> Alle 89 mislykkedes, med en besked om at noget på min PC forhindrede

Det prøvede jeg for nogle uger siden i forbindelse med en formatering af
harddisken.
Træls.
Jeg valgte så en noget langsommelig facon: Installere en opdatering ad
gangen ofte efterfulgt
af de "krævede" genstarter.
Det tog tid. Men hvad pokker. Så kunne jeg ind imellem spille ludo med et
barnebarn.
I øvrigt dukkede det lille gule ikon med besked om opdateringer op efter
hver genstart.
Et klik på ikonet vist de resterende opdateringer, der så som beskrevet før
blev installeret.
Siden har maskinen opført sig pænt.
-- Godt nytår.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : joke

Dato : 01-01-08 12:18

> [...]
> opdatering.
>
> Hvad kan det være ?
>
> Jeg har kørt validering og den viser OK.

Hej prøv at fyre disse kommandoer af i en kommando promt eller kopier dem
ind i en bat fik og kør den, det hjalp her

regsvr32 /s wuapi.dll
regsvr32 /s wuaueng1.dll
regsvr32 /s wuaueng.dll
regsvr32 /s wucltui.dll
regsvr32 /s wups.dll
regsvr32 /s wups2.dll
regsvr32 /s wuweb.dll

Fra : Gamle

Dato : 03-01-08 16:06

Fra : Preben G. Kristensen

Dato : 01-01-08 12:42

Hej Søren

Gå ind på endenstående hjemmeside og hent det lille program som kan løse
problemet. Husk at læse vejledningen.

http://wiki.djlizard.net/Dial-a-fix

Det problem som du har oplevet opstår typisk hvis man har kørt en reperation
af sin Windows.
Hele problemet er en opdatering fra Microsoft som kom juni/juli 2007

---
Med velig hilsen
Preben G. Kristensen