Gåde
Fra : Filip

Dato : 30-12-07 13:10

Jeg har spekuleret meget over gåden nederst som er blevet sendt rundt inde
på facebook, og kan simpelthen ikke komme frem til hvad der er galt. Kan
nogen af jer se det?

Filip

***************

whats wrong here
AAA
BBB
CCC
DDD
EEE
FFF
GGG
HHH
III
JJJ
KKK
LLL
MMM
NNN
OOO
PPP
QQQ
RRR
SSS
TTT
UUU
VVV
WWW
XXX
YYY

Did you know that 80% of UCSD students could not find the error above?
Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "post ",
the answer will be really obvious.

Fra : Max

Dato : 30-12-07 13:20

Hej Filip

> Did you know that 80% of UCSD students could not find the error above?

Der mangler jo Æ, Ø og Å, ikke noget at sige til at UCSD studenter
har svært ved det :)

--
Mvh Max

Fra : Ole Pagh

Dato : 30-12-07 13:44

Den 2007-12-30, skrev Filip:

> whats wrong here
Der skal stå: what's wrong here

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 30-12-07 13:52

"Ole Pagh" <olpx@xjyllingesydx.xdk> wrote in message

> Der skal stå: what's wrong here

Der skal også et ? til sidst i sætningen.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 30-12-07 13:48

Filip skrev:

> Jeg har spekuleret meget over gåden nederst som er blevet sendt
> rundt inde på facebook, og kan simpelthen ikke komme frem til hvad
> der er galt. Kan nogen af jer se det?
>
> [klip]

Jeg kan ikke se det, men hvorfor er der tre af hvert
bogstav?

--
Herluf :·)

Fra : Peder B. Pels

Dato : 31-12-07 10:57

Filip <filipravn@gmail.com> wrote:

> [...]
> Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "post ",

Enten afhænger "gåden" af tegn der kun er synlige på HTML siden eller
afhænger af noget web funktionalitet (eller dertil hørende fejl) eller
også er det endnu et af de kædebrede der florerer på Facebook.

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
Washington D.C.: District of Criminals

Fra : Ulrik Smed

Dato : 31-12-07 13:03

Peder B. Pels wrote:

> Enten afhænger "gåden" af tegn der kun er synlige på HTML siden eller
> afhænger af noget web funktionalitet...

Tror du har ret der, "WWW" og det efterfølgende vil sikkert se anderledes ud
på en webside.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Fra : Peder B. Pels

Dato : 31-12-07 13:36

Ulrik Smed <ulsm@post1.tele.dk> wrote:

> Tror du har ret der, "WWW" og det efterfølgende vil sikkert se anderledes ud
> på en webside.

En ting der faldt mig ind er at hvid tekst på hvid baggrund ikek kan ses
umidelbart, men når du markerer teksten ved at trække en tekstramme over
den, så bliver hvid tekst synlig igen.

Det kunen være noget i den stil, men hvad ved jeg.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 31-12-07 14:07

"Filip" <filipravn@gmail.com> writes:

> [...]
> på facebook, og kan simpelthen ikke komme frem til hvad der er galt. Kan

^^^^^

Mon ikke der skulle stå what's ?

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching

Fra : Max

Dato : 31-12-07 14:15

Hej Anders

> Mon ikke der skulle stå what's ?

Er det egentlig korrekt at skrive den slags sammensatte
og sammen trængte ord når man skriver eneglsk ?

--
Mvh Max

Fra : Ulrik Smed

Dato : 31-12-07 16:14

Anders Wegge Jakobsen wrote:

> ^^^^^
>
> Mon ikke der skulle stå what's ?

Eller "What's", da det er første ord i en sætning.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Fra : Thomas S

Dato : 31-12-07 06:34

On 30 Dec., 13:09, "Filip" <filipr...@gmail.com> wrote:
> Jeg har spekuleret meget over gåden nederst som er blevet sendt rundt inde
> på facebook, og kan simpelthen ikke komme frem til hvad der er galt. Kan
> nogen af jer se det?

Der er sikkert ikke noget galt. Ved at påstå at "svaret" bliver
åbenlyst, når man har sendt det videre, får man folk til at sende det
videre, og det skal sikkert more nogen små sjæle, at det har de fået
millioner til at gøre. På lignende vis florerer der for tiden et
billede af en hund, der også skulle gøre noget, hvis man bare sender
den videre. Jeg har ikke prøvet, hverken med hunden eller bogstaverne,
men jeg tvivler på, at der sker noget som helst. Det er bare en måde
at lege "Kejserens nye klæ'r" på - ingen vil indrømme, at de ikke ser
noget.

Fra : ASKF

Dato : 01-01-08 07:49

Filip ytrede sig i <47778a94$0$90269$14726298@news.sunsite.dk> med
dette:

> [...]
>Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "post ",

Fejlen ligger i sætningen/linjen "whats wrong here" (gramatisk)

Næste fejl er mental - du sender "gåden" videre...
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : j.valentin

Dato : 02-01-08 12:45

> whats wrong here
> [...]
Bortset fra at der mangler et " ? " er der ikke noget galt.

Fra : j.valentin

Dato : 02-01-08 12:49

> whats wrong here
> [...]

Og når der ikke står noget " ? " så er hele "sætningen" jo en konstatering
af at "whats" er forkert.
Whats is wrong here.

Fra : Martin Christiansen

Dato : 06-01-08 00:30

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har spekuleret meget over gåden nederst...
> ... and when you click "post ", the answer will be really obvious.
Mand, jeg ville godt nok føle mig dum, hvis jeg kom helt dertil, hvor jeg
klikkede på "post" for at sende den videre...!

Det er dem, som sender den videre, der er "wrong" - de er tykt til grin..

-Martin