Et paradoks -
Fra : Patruljen

Dato : 30-12-07 02:57

Det er meget iøjenfaldende. Anti - holocaustrevisionister har ingen
redelige indsigelser. Af samme grund må man overgå til primitive
forsvarsmekanismer. Netop det, som man allerede i øgenavnet - benægter
tillægger modparten.

Allerede fra første fløjt langer man en projektion ud.

Man tillægger andre primitivt forsvar, allerede i benævnelsen. Men må
selv benytte samme mekanisme, non stop.
Interessant for fagfolk indenfor psykologien. Men næppe interessant
for så vældigt mange andre.

Mvh.

Fra : Ivar

Dato : 30-12-07 18:19

Patruljen skrev:

> Det er meget iøjenfaldende. Anti - holocaustrevisionister har ingen
> redelige indsigelser.

Dine manglende evner gør, at ingen kan tage dine udsagn alvorligt.
Hvis du vil tages alvorligt, skal du først lære at læse og forstå
en tekst. Du kan starte med at øve dig på denne gruppes fundats.
Du skal dog ikke regne med at kunne revisionere noget som helst.
Der skal betydelig mere skarphed til end du udviser. Det er ikke
nok at man kan forstå en simpel tekst, efter at have læst den
nogle gange.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Thomas Demant

Dato : 30-12-07 22:49

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Dine manglende evner gør, at ingen kan tage dine udsagn alvorligt.
> Hvis du vil tages alvorligt, skal du først lære at læse og forstå
> en tekst.<SNIP>

Og når læsefærdighederne så er på plads kan man jo passende også stå ved
hvem man faktisk er, frem for at være anonym.

--
Thomas [5700 / 4990]

Fra : Patruljen

Dato : 30-12-07 11:01

On 30 Dec., 18:19, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> [...]
> Der skal betydelig mere skarphed til end du udviser. Det er ikke
> nok at man kan forstå en simpel tekst, efter at have læst den

Tak fordi du underbygger pointen så solidt.

Du kan da godt mene, at jeg mangler evner. Det er da iorden.
Men jeg har et spørgsmål -
Hvordan kan du vide, hvad ingen og alle mener ?

Har du tænkt på at afløse Gallup -

Mvh.

Fra : Ivar

Dato : 31-12-07 12:07

Patruljen skrev:

> Tak fordi du underbygger pointen så solidt.

Det er altså ikke blot læsefærdighederne der er din begrænsning,
men også din logiske sans. Hvergang du sender det indlæg i en gruppe,
hvor det ikke hører hjemme, vil du få bekræftet, at det er ilde hørt.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 30-12-07 22:50

Patruljen wrote:
> [...]
> selv benytte samme mekanisme, non stop.
> Interessant for fagfolk indenfor psykologien. Men næppe interessant

Små uddrag fra Patruljens posteringer med dato og klokkeslet:

20/12 22:51
Hvilket ikke alene viser noget om dine begrænsede tyskkundskaber, men
også om det grundlag hvorpå du fremfører anklager -

Udtrykket er ikke så enkelt begrebsafklaret, som du tilsyneladende må
simplificerer det ned til.
Gad vide, hvorfor du har behov for simplificeringer og løse anklager
om manglende kundskaber ?
De manglende kundskaber er jo dine egne -
21/12 01:40
Jeg kan kun opfordre dig til at lære dit modersmål.
21/12 09:15
Har du behov for at stikke af, nu ?
21/12 09:30
Igen vil du gerne fuske. Eller også kan du ikke læse engelsk ?
21/12 23:45
Pudsigt. Du vil gerne fortælle, at jeg ikke kan tysk. Hvorefter du
straks demonstrerer dine egne mangler i samme henseende. Der er ikke 2
betydninger. men 4.

A) Tiere.
B) Vernichten.
C) Missetat.
D) Tøten

21/12 23:55
Du kan læse, hvad jeg har skrevet til Frodo omkring emnet ?
Han stikker halen mellem benene, der -
22/12 00:09
Vor herre bevar mig vel -
------------------------------------

22/12 02:57
Den er nu ikke så lang, at den ikke er til at læse, vel ?
22/12 03:18
Ja, ja. Alt det - der. er iorden. Men du har netop vist i praksis, at
du gerne vil lege med. Ihvertfald så længe du kan opfatte, en hurtig
gevinst. Lidt som en gedderefleks
-------------------------------------
24/12 16:08
Træk vejret. Tag en dyb indånding. Og kom videre -

---------------------------------------
26/12 22:11
Og så må Frodo - mudderkaster overgå til de primitive
forsvarsmekanismer, endnu engang som i projektioner....

Indtil videre er det vist mest dig, der har en kedelig tendes til at
fremlægge beskyldninger og påstande uden at underbygge dem med fakta.
Som når du beskylder en socialpædagog for at være Hr. Skrårem Hvad
med et armbind, når du nu er igang ?

De sider, jeg har citeret fra og linket til bringer alle udførlige
kilde lister. Det gør du sandelig ikke, Frodo -

Og prøv nu at tage et par dybe indåndinger. Lav lidt grounding?

Kom forbi dit mudderkastning i form af primitive forsvarsmekanismer.
Og hold dig til emnet. Jeg er alligevel ikke interesseret i din
personlighed.
27/12 11:49
Ja. Det er da rart at kunne lidt tysk -
Nu hvor du ikke mener, journalister kan levere et historisk
dokumenterende arbejde, er det en kilde til undren, at du vedvarende
alene må benytte Wikipedia. Og Ekstrabladet

Er det din evne til kildekritik, du demonstrerer i praksis ?
27/12 16:42
Flere projektioner
Det er ikke mig der mopser.

Når du sidder der og bliver rigtigt mopset og vred. Når dit
limbiskesystem overdøver dine frontallapper og du fremfor at forfølge
emnet kaster dig over karaktermord, løse beskyldninger og antagelser,
bør du tage et par dybe indåndinger. Slappe af, Slappe af i musklerne
og få lidt ilt til hjernen.

Dels ødelægger du diskussionen. Desuden hælder du dit private
følelsesmateriale ud på usenet i form af projektioner. Den slags er
vældigt primitivt.
27/12 22:11
Det er så anden gang, du gerne vil fortælle, at jeg er en løgner eller
en bedrager
Den eneste reelle bedrager, der har vist sig indtil videre. Er dig,
med dit link om 1440 lig. der kremeres i døgnet pr.ovn.
(Note: Linket til
http://www.holocaust-uddannelse.dk/lejre/auschwitz-birkenau.asp
var patruljens eget

27/12 23:52
Selvom dine 3 wikipedia - citater fra ukendte forfattere, skulle være
korrekte, berører du ikke en brøkdel i indholdet af Lindtners artikel.
jeg tror ikke, du har brains til andet end personlige nedrakninger
snart.

Fortæller du om digselv, nu igen ?
|Tag dig nu lidt sammen. Get real. Få fat i en afspændingspædagog.
Du må kunne gøre det bedre, end at lege brok m.Yvonne

28/12 16:25
Det var heller i den forbindelse, du fik linket. Du er vældig let at
distrahere.
Bliver du afskærmet med mobile skillevægge iøvrigt, for ikke at blive
ledt på afveje af uvedkommende sanseindtryk ?
28/12 01:24
Er din kæde ikke kommet på plads på tandhjulet endnu ?
28/12 21:56
Det er trættende, når du må flygte ud i mopset, forurettethed på
baggrund af egne mangler. Nu læser du ikke materialet igen.

Alle dine udråbstegn. Betyder de at du råber ?

Lav nogen afspændingsøvelser. Du må have været med din kone til
fødselsforberedelse.
Kunne du ikke lave nogle vejrtrækningsøvelser - derfra ?
29/12 00:29
> OK - at du ikke kan forholde dig til hvad jeg skriver efter flere forsøg
> siger en del om din debatteknik. Hyg dig med din Holocaustbenægtelse.

Nu kan du kun bilde dig selv ind, at jeg ikke kan - muligheden er
også, at jeg bare ikke vil.
Det er ikke dig, som kommer med anvendelige modargumenter, Peder B.P.
Jeg kan ikke rigtigt bruge dig til noget. Frodo, disker op med et
guldkorn, her og der. Mens du lufter dine sure opstød - regelmæssigt.
Det kan ikke bruges til så vældigt meget.
29/12 10:49
Du har virkelig problemer med at læse dansk -

Jeg har skåret teksten ud i pap og legoklodser, men du forstår den
endnu ikke
30/12 10:19
Netop. Frodo er en lille neonazist, der i mangel af redelige
argumenter, må overgå til primalbrølene -

29/12 12:55
Flere udråbstegn

Dine forkerte udsagn, forkerte anklager og mudderkastning bliver ikke
mere korrekte af dine udråbstegn.

Hvis Jean Claude Favez først var der i 2007, kan du måske forklare
hvordan han udgav denne bog om emnet i 1999 ?

Du er overgået fra en diskussion om holocaust, til en desperat
eftersøgning af selv mindre fejl i det revisionistiske materiale.
Ledsaget af mudderkastning. Det gør diskussionen uinteressant.

Jeg orker ikke spilde min tid på at lege børnehave - vi kaster med
mudder.
--------------------------------

I rest my case ...

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : N. Foldager

Dato : 30-12-07 23:16

At I gider bruge tid på den sølle idiot. Han mangler bare lidt at gå
op i.

Lad ham dog være.

Niels Foldager

Fra : Patruljen

Dato : 30-12-07 15:25

On 30 Dec., 23:16, N. Foldager <nfoldager-takethisa...@yahoo.com>
wrote:
> At I gider bruge tid på den sølle idiot. Han mangler bare lidt at gå
> op i.

Tak - for endnu et fint eksempel

Det er iorden at du mener jeg er en sølle idiot. Men hvordan kan du
vide, at jeg mangler noget at gå op i ?

Kan du forklare din teknik -

Mvh.

Fra : N. Foldager

Dato : 30-12-07 23:39

>Det er iorden at du mener jeg er en sølle idiot. Men hvordan kan du
>vide, at jeg mangler noget at gå op i ?
>
>Kan du forklare din teknik -
>
>Mvh.

Jeg er ikke forpligtet til at forklare dig noget som helst. Du er så
fej, at du ikke engang tør stå ved dig selv.

Niels Foldager

Fra : Patruljen

Dato : 30-12-07 15:29

On 30 Dec., 22:50, "Frodo Nifinger" <j...@GIRAFtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Ledsaget af mudderkastning. Det gør diskussionen uinteressant.
>
> Jeg orker ikke spilde min tid på at lege børnehave - vi kaster med

Jeg tror tråden skal læses i en sammenhæng. Eksempelvis kan man med
fordel læse den pågældende tråds overskrift.

Jesper Nielsen er en stakkel, der del ikke kan tåle sin egen most uden
at klynke

Rest in peace.
Det har været en fornøjelse .-)

Fra : Peder B. Pels

Dato : 31-12-07 10:57

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> fordel læse den pågældende tråds overskrift.
>
> Jesper Nielsen er en stakkel, der del ikke kan tåle sin egen most uden

Ikke for os andre der skal spilde tid og kræfte på at filtrere dine
indlæg fra efter at have spildt timevis på at konkludere at du med fuldt
overlæg poster massevis af ensporede indlæg som er i strid med reglerne
for gruppen, og når nogen rent faktisk bruger tid på at gå dig på
klingen med dine kontrafaktiske påstande og konspirationsbaserede
udgydelser bliver du barnlig og næsvis som en trodsig 8årig.

Kan du ikke være venlig at vise dig som et nogenlunde civiliseret
menneske og skrubbe af fra denne gruppe hvis du ikke har noget der er
relevant og sagligt at poste? Om ikke andet slipper vi for at anmelde
dig til din udbyder...

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
Washington D.C.: District of Criminals

Fra : Patruljen

Dato : 30-12-07 15:54

On 30 Dec., 23:38, N. Foldager <nfoldager-takethisa...@yahoo.com>
wrote:

> Jeg er ikke forpligtet til at forklare dig noget som helst. Du er så
> fej, at du ikke engang tør stå ved dig selv.

Du kan ikke forklare -
Det er pokkers til forskel.

Fra : Patruljen

Dato : 31-12-07 03:04

On 31 Dec., 10:56, pe...@nospamplease.dk (Peder B. Pels) wrote:

> [...]
> klingen med dine kontrafaktiske påstande og konspirationsbaserede
> udgydelser bliver du barnlig og næsvis som en trodsig 8årig.

Jeg svarer som tiltalt, Peder B.P.
Også dig.

> [...]
> menneske og skrubbe af fra denne gruppe hvis du ikke har noget der er
> relevant og sagligt at poste? Om ikke andet slipper vi for at anmelde

Jeg poster ingenting, de er irrelevant. Imodsætning til dig, så meld
bare løs.

Fra : Patruljen

Dato : 31-12-07 04:14

On 31 Dec., 12:07, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> Det er altså ikke blot læsefærdighederne der er din begrænsning,
> men også din logiske sans. Hvergang du sender det indlæg i en gruppe,
> hvor det ikke hører hjemme, vil du få bekræftet, at det er ilde hørt.

Du kunne ikke svare, men må flytte fokus.
Har du tænkt på at afløse gallup ?

Fra : Ivar

Dato : 31-12-07 12:24

Patruljen skrev:

> Du kunne ikke svare, men må flytte fokus.
> Har du tænkt på at afløse gallup ?

Jeg besvarer ikke dine spørgsmål, jeg kommenterer blot dine
manglende evner.

Ivar Magnusson

Fra : Patruljen

Dato : 31-12-07 04:32

On 31 Dec., 12:24, Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> wrote:

> Jeg besvarer ikke dine spørgsmål, jeg kommenterer blot dine
> manglende evner.

Dine omnipotente vrangforestillinger om egne orakel evner afløser
næppe Gallup