Min viden om familievold var ikke objektiv~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-07 13:33

Min viden om familievold var ikke objektiv, men dog videnskabelig

Jeg ville forstå livet og har 1+1+1 gang slået min kone og en gang min søn
og én gang dennes mor.

Alt var en succes.

Men gentagelse skete ikke for jeg er principielt imod og der var aldrig
store fordele at opnå ved at lade den videnskabelige afprøvning blive til
rutine

Min søn forstyrrede min snak med en vigtig gæst. Jeg advarede om at hvis han
ikke lod os i fred, ville han få endefuld. Han ville afprøve mig og jeg tog
ham over knæet og slog med flad hånd uden at huden blev rød og han gik til
sin mor der sagde at det havde han selv været ude om og jeg fik ro

Hans mor sparkede på min skrivemaskine i vrede over at jeg ikke gad blive
klippet professionelt før en fin fest.

Jeg advarede at hvis hun optrappede hærværk, ville jeg slå hende. Det skete
og hun håbede at jeg ville føle skam og at hun havde noget på mig, men hun
holdt op at tingsbeskadige - et par år.

Min nuværende japanske og gifte samleverske ryddede op, så jeg ikke kunne
finde mine ting. Igen advarede jeg og måtte gøre alvor af lussing-ruslen og
siden gentog hendes adlydelse af min mors anbefaling om at smide mine ting
væk,hvis jeg ikke kunne selv, IKKE

Alt dette var videnskab - jeg ville vide om hvor slemt det er. Om hvor
skingert kvindereaktion kunne være.Jeg fik erfaring. Men på en måde der ikke
kan overføres til RIGTIG familievold hvor en alkoholisk eller
temperamentsfuld far misbruger sin fysiske overlegenhed rutinemæssigt

Når man lærer af erfaringer er det videnskab, men der er langt fra sådant og
til naturvidenskabens reproducerbare objektive eksperimenter

Fra : kk

Dato : 28-12-07 16:32

> Når man lærer af erfaringer er det videnskab, men der er langt fra sådant
> og til naturvidenskabens reproducerbare objektive eksperimenter
>
> Der er du vist lidt langt ude!
Skal jeg følge din tankegang, så har jeg læst en meget stor del af dine
indlæg gennem de sidste år. Det har givet mig nogle erfaringer, som
sammenholdt med anden litteratur, emnet vedrørende, - uigendriveligt siger
mig at du er psykopat, ergo er det videnskabelig bevist at du er psykopat.
Godt nytår,
mvh
kk