WWW.HOLOCAUST-UDDANNELSE UNDER REVISIONIST~
Fra : Patruljen

Dato : 27-12-07 05:44

Hvor mange jøder omkom under 2 verdenskrig.

www.Holocaust-uddannelse.dk reducerer nu tallet fra 6 millioner til
minimum over 3 -

Minimum over 3 ?

Mvh.

Fra : Patruljen

Dato : 27-12-07 05:48

On 27 Dec., 13:43, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:
> Hvor mange jøder omkom under 2 verdenskrig.

> [...]

Reduceringen forefindes på test din viden: 10 spørgsmål om holocaust.
http://www.holocaust-uddannelse.dk/quiz/

Godt nytår.

Mvh.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 31-12-07 10:57

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Hvor mange jøder omkom under 2 verdenskrig.

> [...]

Gider du godt holde dit irrelevante pis ude af dk.videnskab og smutte
over i dk.videnskab.historie eller alt.kooks, hvor det er mere passende?

--
regards , Peter B. P. http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk
Washington D.C.: District of Criminals

Fra : Patruljen

Dato : 31-12-07 03:43

On 31 Dec., 10:56, pe...@nospamplease.dk (Peder B. Pels) wrote:

> Gider du godt holde dit irrelevante pis ude af dk.videnskab og smutte
> over i dk.videnskab.historie eller alt.kooks, hvor det er mere passende?

Jeg kan ikke tage dig alvorligt. Der har kørt tråde vedr.holocaust en
rum tid, inden jeg poster mine tråde. I den forbindelse er ovenstående
ikke irrelevant.

Din selektive kritik er uden betydning.

Fra : Patruljen

Dato : 31-12-07 04:40

Off topic.

Gider du godt holde dit irrelevante pis ude af dk.videnskab og smutte
over i dk.snak.mudderkastning eller alt.kooks, hvor det er mere
passende?